Иако во изминатите години на „Евровизија“ имавме многу слаби резултати што се должи на погрешниот избор на песните но и пејачи – каде треба да се испраќаат изведувачи кои ќе треба да умеат во живо да ја донесат песната – или застарени или песни по клише, учеството на „Песна на Евровизија“ треба да се гледа од еден друг аспект. Тоа е одличен начин за рекламирање на својата држава, не само од страна на изведувачите туку преку промотивните активности на претставникот кои најчесто траат со месеци, присуството пак во Лисабон и македонската вечер која традиционално се организира е можност за дополнителна реклама на туристичките капацитети на Македонија.И, учеството на Евровизија треба повеќе да го гледаме од тој аспект каде Туристичката заедница треба да се покаже во потполно светло како и македонскиот амбасдор во Португалија.
Дали Македонија ќе учествува на „Песна на Евровизија 2018“?
©EKRAN.MK Вестите на интернет страницата на редакцијата ЕКРАН.мк може да се користат исклучиво за лично информирање. Без писмена дозвола од ЕКРАН или посебен договор, не е дозволено превземање, користење или реемитување на вестите, во спротивно ќе уследи фактурирање на име „плагијат“ во вредност од 20.000 денари.