Не е тајна дека познатите личности на Инстаграм на таканаречените спонзорирани натписи, каде што ги рекламираат производите на разни компании,прават милиони.
На врвот на листата на успешни луѓе на Инстаграм е славниот актер Двејн „Рок“ Џонсон, а она што го издвојува е бројката што ја добива за една спонзорирана објава која достигнува до милион долари.
Претходно оваа година, Форбс го прогласи Џонсон за најплатен актер во светот, заработувајќи скоро 90. милиони долари.
Покрај неговата филмска кариера, акционата sвезда има и големо комерцијално партнерство со американскиот спортски бренд Under Armor, со кој потпиша договор во 2016 година. Исто така е спонзориран од технолошкиот гигант „Епл“ и норвешкиот бренд за вода во флаширана вода „Вос“, во кој исто така има удел.
Според наодите на компанијата за маркетинг на социјалните мрежи „Hoper HQ“, Џонсон ја „исфрлил“ младата Кајли Џенер, сопственик на бренд за козметика и реална ѕвезда, од првото место на списокот.
Џенер на оваа мрежа има 183. милиони следбеници, додека Џонсон има дури 187. милиони и важи за „највредниот“ корисник на Инстаграм.
Компанијата Hoper HQ дошол до резултатите откако разговарале со таканаречените инфлуенцери на социјалните мрежи, како и со брендовите и маркетинг-компаниите.