Лондонскиот бренд Mother of Pearl започна колекција во соработка со ланецот на продавници John Lewis & Partners, во кои главната улога ја имаат магични, женствени фустани. Најпопуларниот модел е секако оној со впечатлива точка која веќе освои многу трендсетерки
Луксузната модна марка на женска облека Mother of Pearl слави индивидуалност, автентичност и издржливост. Мантрата на марката е дизајн на класична, но никогаш досадна облека, и можеби тоа е причината зошто брендот стана омилен избор на многу трендсетерки, особено во Велика Британија.
По основањето во 2002. година во Лондон, брендот созреваше многу брзо и го привлече вниманието на трендсетерките. Креативниот режисер Ејми Поуни е заслужна за убави парчиња облека кои ја гледаат светлината на денот секоја сезона. Нејзините одржливи модни колекции се изложени на Модната недела во Лондон и Копенхаген и ги обезбедуваат престижните глобални трговци на мало, вклучувајќи Нет-а-Портер, Хародс, Петтата авенија Сакс, Неиман Маркус и Гоп.
„Сакав да знам од почеток до крај каде производот се одгледува или произведува, кој го создава и низ што минува. Патував да ги пронајдам најдобрите фабрики, снабдувачи и земјоделци кои се грижат за планетата и нејзините жители онолку колку што ние“, рекла Поуни, која инсистира на производство на облека од еколошки материјали.