Полската компанија тврди дека не се водела со идејата за користењето на Ленон како заштитен знак. Но, во тоа е тешко да се поверува бидејќи помеѓу маркетиншкиот материјал на брендот објавен на Фејсбук и John Lemon Ireland стои сликата на пејачот, зборовите „let it be” и препознаталивите очила со округло исечени стакла.
Адвокатите на производителот тврдат дека трговската марка ја регистрирале во 2014. година, а заштитниот знак Џон Ленон е регистриран дури во 2016.
(ФОТО) Јоко Оно не се шегува: На производителот на пијалокот „John Lemon“ му се заканила со драконска казна
Страни: 1 2
©EKRAN.MK Вестите на интернет страницата на редакцијата ЕКРАН.мк може да се користат исклучиво за лично информирање. Без писмена дозвола од ЕКРАН или посебен договор, не е дозволено превземање, користење или реемитување на вестите, во спротивно ќе уследи фактурирање на име „плагијат“ во вредност од 20.000 денари.