(ФОТО) Ова е ID. Buzz, најочекуваниот новитет во деценијата на Volkswagen

Денес, по веројатно најдолгата најавна кампања, VOLKSWAGEN ги претстави двете верзии на електричното комбе.
ID. Buzz е претставен и во работната Cargo верзија наменета за транспорт на стока, која со својот атрактивен дизајн носи висока употребливост како во градот, така и во испораките до нешто подалечни дестинации. Навистина има неполни четири кубни метри простор, а нуди и малку поконзервативен ентериер.
Сепак, главниот збор ќе има супер интересни патнички перформанси кои се наметнати од комбинацијата на модерни технологии (и трендови) со богатата историја на оригиналниот Bulli.

И’ двете верзии користат модуларна платформа MEB, а стандардот вклучува батерија од 82 kWh и пет седишта, а нешто подоцна и верзија со вкупно шест седишта во два реда. Следната година доаѓа продолжена верзија со конфигурација на 2 + 3 + 2 седишта – идеална за поголеми семејства и „шатл“ превоз.
Стандардната верзија подразбира должина од 4.712 мм и ширина од дури 1.985 мм. Тој е за 192 мм пократок од Volkswagen T6.1, но со исто меѓуоскино растојание од 2.988 мм. Да речеме дека висината е дури 1937 мм.
Дизајнот носи вешт спој на модерни линии и детали кои ја поттикнуваат идејата за оригиналниот T1 Microbus, но без премногу силни врски со историскиот модел. „ID. Buzz го покажува успешниот трансфер на гени и стилски ознаки на историско возило во дигиталната ера“, рекол Јозеф Кабан, шеф на дизајн на Volkswagen.


Како што покажуваат промо фотографиите, доминираат двобојните комбинации, но ќе бидат понудени и седум основни бои. Можна е и персонализација во однос на алуминиумските тркала кои одат до 21 инчи.
Како што веќе рековме, внатрешноста зрачи со свежина и разиграни елементи со силна доза на еколошка свест. Се користеле речиси целосно рециклирани материјали, првенствено добиени од отпадна ПЕТ амбалажа. Практичноста е на прво место, така што задната клупа може да се прилагоди на лизгање, а централната конзола е подвижна и отстранлива. Во исто време, багажникот стандардно „голта“ дури 1.121 литри товар.
Модерен изглед обезбедува дигитален кокпит со 10-инчен инфозабавен екран или уште поголем опционален екран. Безжичното полнење на мобилните уреди е стандардно, како и USB-C портите. Најопремените верзии имаат целосно електрифицирано прилагодување на седиштата со меморија, масажа и греење.
Засега е предвидена една батерија со големина од 82 kWh (77 kWh употребливи), а вклучува електромотор од 204 КС и 310 Nm кој ги придвижува задните тркала. Другите комбинации на погон и батерии ќе бидат лансирани подоцна. Volkswagen открива и дека максималната брзина е 145 км/ч, додека забрзувањето не е познато.

Максималното полнење е 11 kW на AC полнач и 170 kW за DC полнење, што значи дека батеријата се полни до 80% за половина час. Одлична вест е имплементацијата на Plug&Charge системот за автоматска синхронизација и автоматска наплата преку апликацијата We Charge. Досегот не е објавено, но реално треба да очекуваме вредности од околу 450 километри.
А што е со цените. Германските медиуми дознаваат како ID. Buzz ќе има цена од околу 55.000 евра, додека верзијата Cargo би требало да стартува од 48.000 евра. Списокот на нарачки се отвора во мај. Да речеме дека испораките во Европа започнуваат во третиот квартал годинава, додека во Америка ќе треба да почекаат уште две години до доаѓањето на продолжената верзија.


Фото: Volkswagen

©EKRAN.MK Вестите на интернет страницата на редакцијата ЕКРАН.мк може да се користат исклучиво за лично информирање. Без писмена дозвола од ЕКРАН или посебен договор, не е дозволено превземање, користење или реемитување на вестите, во спротивно ќе уследи фактурирање на име „плагијат“ во вредност од 20.000 денари.

Видете следно

Galaxy AI во рацете на 8,8 милиони луѓе: Револуцијата со вештачката интелигенција навистина сега започнува

Од Ник Портер (Nick Porter), потпретседател на Одделот за MX производи, стратегија и комерција, Samsung …