(ФОТО) Во „долината на моторите“ настануваат најатрактивните автомобили во светот

ТОСКАНА го има Chianti,, а италијанскиот регион Емилија Ромања има „долина на мотори“, област со една од најголемите концентрации на луксузни спортски автомобили и мотоцикли во светот.
Таканаречената „долина на моторите“, која опфаќа околу 1.000 квадратни километри врвно земјоделско земјиште приближно помеѓу Болоња и Модена, е дом на Ламборџини и Ферари, Масерати и Дукати, заедно со други помалку познати брендови.
Секоја година, со исклучок на пандемиите, луѓето од индустријата и обожавателите доаѓаат на викенд во Модена за да разговараат за бизнисот и да се восхитуваат на спектакуларните автомобили и мотоцикли претставени низ градот.
Оваа година, Pagani Huayra, футуристички хиперавтомобил произведен само неколку километри подалеку, беше изложен во базата на Pagani во San Cesario sul Panar, каде возилата по нарачка се по цена од 2,6 милиони евра.
Кристофер Пагани, синот на основачот, изјавил за АФП дека биле потребни меѓу осум и девет месеци за да се произведе еден автомобил. Од нарачка до испорака, клиентите обично чекаат две години.
„Во 2022 година ќе произведеме од 40. до 45. автомобили. Сите тие се посебни затоа што секој клиент има можност да стапи во контакт со нас, да не посети“, рекол тој.
Во фабриката кои тие ја нарекуваат „работилница“ неколку десетици претежно млади луѓе работат во тивка и уредна средина на научна лабораторија. За овој бренд тежината значи се. За да го направат автомобилот што е можно полесен, тие користат 40. различни видови јаглеродни влакна, титаниум и алуминиум.
Но, Пагани рекол дека во последно време, како дел од трендот на „позелени“ возила, разговараат со клиентите за потенцијална електрична верзија, дури и ако тоа би ја зголемило тежината поради батеријата.

Најдоброто место
Таткото на Пагани, Хорасио, ја основал компанијата во 1998. година, откако работел во Ламборџини, уште еден од најдобрите италијански луксузни брендови со седиште во областа.


This image has an empty alt attribute; its file name is lambordzini-bugati-1.jpg

Според легендата, богатиот сопственик на фабрика за трактори, Феручио Ламборџини, се свртел кон спортските автомобили во 1950-тите, бидејќи Ферарите што ги поседувал не биле доволно добри за него.
Базата на Ферари во Маранело е исто така блиску до Модена, а регионот може да се пофали и со Dallar, кој нуди автомобили за трките во Индикар во Соединетите држави, и со компанијата за мотоцикли Energica..
„Успехот датира од далечното минато и е плод на неколку генерации“, рекол Андреа Корсини, одговорен за транспорт, инфраструктура и туризам во Емилија Ромања.


This image has an empty alt attribute; its file name is lambordzini-bugati-2.jpg

Името „долина на моторот“ е алузија на Силиконската долина во Калифорнија каде група технолошки компании привлекоа таленти и пари.
Овде, производителите најдоа готова база на вештини меѓу земјоделците кои мораа да научат да ги поправаат сопствените машини веднаш по Втората светска војна.
Според тинк-тенк Riparte l’Italia, денес областа вклучува 16.000 компании, четири тркачки патеки, шест центри за обука и вработува повеќе од 90.000 луѓе.
„Кога станува збор за можностите за вработување и контактите со компаниите, нема подобро место“, рекол 24-годишниот Емилио, студент по автомобилски инженеринг кој дошол во Модена за викенд.
Секторот има обрт од 16. милијарди евра годишно. Седум милијарди се однесуваат на извозот, при што сите – Bugatti, Ferrari, Lamborghini, Bentley i Porsche – забележале рекордни резултати во 2021 година.


This image has an empty alt attribute; its file name is lambordzini-bugati-3.jpg

Bugatti, исто така, го произведе својот прославен B110 GT овде во раните 1990-ти, продаден за неверојатни 500 милиони лири (околу 260.000 евра во тоа време).

Фото: Pagani, Lamborghini,Bugatti

©EKRAN.MK Вестите на интернет страницата на редакцијата ЕКРАН.мк може да се користат исклучиво за лично информирање. Без писмена дозвола од ЕКРАН или посебен договор, не е дозволено превземање, користење или реемитување на вестите, во спротивно ќе уследи фактурирање на име „плагијат“ во вредност од 20.000 денари.

Видете следно

Galaxy AI во рацете на 8,8 милиони луѓе: Револуцијата со вештачката интелигенција навистина сега започнува

Од Ник Портер (Nick Porter), потпретседател на Одделот за MX производи, стратегија и комерција, Samsung …