Приказната за ослободувањето на 12. момчиња и нивниот тренер кои подолгу од две недели поминаа заробени во потопената пештера во Тајван и храбриот спасувач кој го даде живот одамна е херојски и хуманистички еп на глобално ниво. Време е да стане бизнис.
Иако нема ништо погрешно во екранизација на ваков потфат и промоција на космополитската заедница, витешката пожртвуваност и вистинските херои,напротив, тоа е исто така и пожелно, но е малку бизарно со која брзина реагирал Холивуд. И тоа не е единственото бизарно.
Првиот потег бил преземен од страна на Pure Flix Entertainment, христијанско Филмско и ТВ студио чиј прв човек дел од годината, живее во Тајланд и кој неколку дена минал на местото на спасување.
“Не е потребно од ова да се направи христијански филм, туку да биде инспиративен”, изјавил Мајкл Скот, директор и косопственик на Pure Flix Entertainment.
Само еден ден подоцна, Ivanhoe Productions излезе во медиумите, тврдејќи дека и тие, исто така, добиле зелено светло од тајландската морнарица и од Владата за снимањето филм за драмата која се одвиваше во и околу пештерата. Режијата ќе ја преземе Џон Чу, чие доаѓање на „Crazy Rich Asians” привлекува многу медиумско внимание, иако досега видените кадрови не дале никаква вистинска причина за тоа.
Чу во овој проект видел уште една цел.
“Одбивам да му дозволам на Холивуд да ги извалка приказните за спасувањето во Тајландска пештера. Нема шанси. Не додека сме ние тука. Ова нема да се случи ниту ние ќе им направиме пекол”, напишал Кју меѓу другото на неговиот Твитер профил.
Терминот whitewashing е сè попопуларен и за првпат широко популаризиран кога Скарлет Јохансон се нашла под удар поради филмот “Ghost in the Shell”. Под него се подразбират потези со кои идентитетот и културата на другите раси во филмските екранизации ги претставуваат како наследство белата популација.
Значи, она што беше заедништво, витештво и човечност, било и поминало, сега е време за политика и пари. Ги чекаме трејлерите.