Принцезата Шарлот од Велс, наводно, добила уникатен прекар меѓу нејзините пријатели на училиште, вели кралски експерт.
Седумгодишната ќерка на принцот и принцезата од Велс – која е четврта во редот за тронот – се вели дека е „голем авантурист“ како и „мајка и“, па затоа со љубов ја нарекуваат „принцеза воин“ .
Авторката Кејти Никол рече дека Шарлот првпат го добила прекарот кога одела во градинката „Вилкокс“ и верува дека прекарот може да ја следи додека расте.
View this post on Instagram
Зборувајќи за Entertainment Tonight, Кејти рекла: „Мислам дека го доби тој прекар бидејќи очигледно е принцеза, но таа е ‘вистинско момче’. Сака да се качува по дрвја и е голем авантурист, беше прилично позната по својата борбена личност. Се прашувам дали ќе и остане тој прекар“.
А „принцеза воин“ не е единствениот прекар што го доби Шарлот, со оглед на тоа што нејзините родители, принцот Вилијам и принцезата Кејт, нагалено ја викаа на различни начини.
Претходно се шпекулираше дека принцот Вилијам ја именувал својата ќерка „Mignonette“, што на француски значи „мала и деликатна“, додека нејзината мајка ја нарекувала вообичаената кратка верзија на името „Lottie“.
За време на посетата на Северна Ирска, Кејт разговарала со еден од властите кој и кажал колку години има нивниот син, а таа одговорила: „Тој е на иста возраст како Лоти“.
View this post on Instagram
Кејт еднаш наводно и рекла на друга мајка дека „Шарлот расте навистина брзо“ и дека „таа е главна“.
Да потсетиме дека на самиот врв на листата на најбогати деца е принцезата Шарлот. Таа моментално е четврта во редот за тронот, а финансиските експерти процениле дека вреди пет милијарди долари.
Моментално нема пари, но важи за најбогатото дете на светот поради статусот во британското кралско семејство, инаку едно од најбогатите кралски семејства во светот.
View this post on Instagram
Она што експертите го нарекоа „ефект на Шарлот“ е исто така важно за приказната, феномен што покажува дека производите, облеката и модните додатоци што ги користи принцезата Шарлот секогаш се распродаваат. Ова е слично на „ефектот на Кејт Мидлтон“, бидејќи брендовите што ги носи принцезата од Велс се исто така барани меѓу купувачите.
Фото: Принтскрин/Instagram