ГУБИТЕ ТЕЖИНА А НЕ ГЛАДУВАТЕ: ПОЗНАТ ДОКТОР СОВЕТУВА како да се храниме

За дополнително да го забавите темпото на вашиот оброк, познатиот лекар Мајкл Мозили предлага да пиете голтка вода помеѓу залаците
Тој тврди дека не само она што го јадеме, туку и начинот на кој јадеме може да ги намали шансите за прекумерна тежина и развој на дијабетес тип 2. Брзото јадење може да придонесе за зголемување на телесната тежина, бидејќи тоа влијае на ослободувањето на хормоните кои го потиснуваат гладот.

Д-р Мозли објаснува дека јадењето побавно му дава на телото повеќе време да му сигнализира на мозокот дека е потрошено доволно храна. Имено, на храната обично и се потребни околу 30-40 минути за да стигне од желудникот до тенкото црево, каде што има рецептори кои го чувствуваат доаѓањето на храната. Тој наведува студија од 2018 година на речиси 60.000 испитаници, која покажува дека оние кои бавно јадат имаат 42% помали шанси да станат дебели.


 


Понатаму, тој укажува на студијата од 2023 година на професорот Тим ​​Спектор и тимот на Zoe Nutrition, која покажа дека луѓето кои јадат брзо често консумираат повеќе храна и имаат покачен шеќер во крвта. Д-р Мозли советува да јадете оброци на маса наместо да стоите, пред телевизор или додека одите.
Тој, исто така, истакнува дека домашно зготвените оброци не само што содржат повеќе влакна во споредба со ултра-обработената храна, туку бараат и повеќе време за џвакање и уживање. Дополнително, тој препорачува да пиете голтка вода помеѓу залаците за дополнително да го забавите темпото на вашиот оброк.

Фото: Архива


©EKRAN.MK Вестите на интернет страницата на редакцијата ЕКРАН.мк може да се користат исклучиво за лично информирање. Без писмена дозвола од ЕКРАН или посебен договор, не е дозволено превземање, користење или реемитување на вестите, во спротивно ќе уследи фактурирање на име „плагијат“ во вредност од 20.000 денари.

Видете следно

(ВИДЕО) Не ви требаат тегови: Овие две вежби се доволни за слабеење

Процесот на слабеење не мора да вклучува одење во теретана секој ден. Со правилни вежби …