Дванаесет намирници ги заменуваат суплементите од аптека, се подготвуваат на посебен начин

Иако сите зеленчуци се здрави и не треба да издвојувате ниту еден од нив и навистина треба да ги јадете сите, може да се издвојат неколку видови зеленчук поради нивните хранливи материи и здравствени придобивки.
Сите веќе знаете дека зеленчукот апсолутно мора да биде дел од исхраната, па би рекле (барем) во секој оброк. Полн е со влакна, витамини, минерали и антиоксиданси и е задолжителен во здравата исхрана, а може да се подготви на многу начини.
Со оглед на разновидноста на зеленчукот што ни е достапен во различни сезони, можно е да ја прилагодите вашата исхрана на времето во кое моментално се наоѓате. На пример, користете го за да подготвите разни салати, супи, сендвичи, па дури и пици со зеленчук што може да испаднат фантастично! Знаеме и дека зелената салата е столбот на секој добар ручек, но како прилог може да се подготви и друг различен зеленчук.
Секогаш кога е можно, вклучете зелен зеленчук во вашиот оброк бидејќи содржи и витамини и минерали кои се неопходни за нормално функционирање на телото, како што се железо, фолна киселина и магнезиум. Освен тоа, зеленчукот е и извор на енергија која на секој од нас му е потребна за нормално функционирање, и тоа секојдневно – се разбира во ограничени и нормални количини.
Вреди да се истакне и фактот дека е исклучително важно како се подготвува одреден зеленчук – со предолго варење ја намалувате неговата хранлива вредност, па затоа е важно да се готви точно колку што е наменет за тој вид.
Секогаш обидувајте се да се фокусирате на купување зеленчук кој е во сезоната и ако е можно локален. Кога свежото не е достапно, можете да посегнете по замрзнатото бидејќи има и добро сочувани хранливи материи.

This image has an empty alt attribute; its file name is spanak.jpg


Ви донесуваме список на зеленчук и морате што побрзо да го вклучите во вашата исхрана, ако веќе не сте го направиле тоа:
– Спанаќ
– Моркови
– Брокула
– Лук
– Кељ
– Грашок
– Блитва
– Цвекло
– Аспарагус
– Црвена зелка
– Слатки компири
– Карфиол

©EKRAN.MK Вестите на интернет страницата на редакцијата ЕКРАН.мк може да се користат исклучиво за лично информирање. Без писмена дозвола од ЕКРАН или посебен договор, не е дозволено превземање, користење или реемитување на вестите, во спротивно ќе уследи фактурирање на име „плагијат“ во вредност од 20.000 денари.

Видете следно

Ин Мемориам: По долго боледување почина проф. др. Јовица Угриновски

По тешко боледување на 77 годишна возраст почина проф. др. Јовица Угриновски. Со огромна жалост …