ХРАНЛИВИ НАМИРНИЦИ – Изберете една од шесте најздрави опции за појадок

Појадокот се смета за најважен оброк во денот. По добар ноќен сон и пост, на вашето тело му требаат хранливи материи и енергија што му се потребни за да функционира во текот на денот.
Здравиот појадок може да ви помогне да избегнете грицки пред ручек, како и да ја подобрите вашата концентрација. Општо земено, луѓето кои не го прескокнуваат појадокот имаат подобри навики во исхраната, што помага при контрола на тежината и го намалува ризикот од дијабетес и срцеви заболувања на долг рок.

Која е најдобрата храна за појадок? Еве шест здрави кои треба да ги вклучите во вашата редовна исхрана.

loading...

Јајца
Бидејќи јајцата се богати со протеини и малку калории, тие можат да ви помогнат да се чувствувате сити подолго време и да го одржувате шеќерот во крвта низок. Јајцата содржат антиоксиданси наречени лутеин и зеаксантин, кои помагаат во спречување на нарушувања на очите како што се катаракта и макуларна дегенерација. Тие се добри и за срцето бидејќи го зголемуваат нивото на липопротеини со висока густина (HDL) или добар холестерол и го намалуваат нивото на липопротеини со мала густина (LDL) или лошиот холестерол.

This image has an empty alt attribute; its file name is cia-seme.jpg


Чиа семе
Чиа семињата се одличен извор на влакна. Влакната ја апсорбираат водата, зголемувајќи го волуменот на храната што се движи низ дигестивниот тракт и на тој начин го одржуваат чувството на ситост. Високата содржина на антиоксиданси, исто така, ги штити клетките од оштетување предизвикано од нестабилни молекули наречени слободни радикали.
Можете да комбинирате чиа семе со бобинки, протеин од сурутка и бадемово млеко за да направите смути. Можете исто така да ги посипете семките на сендвичи, тост или овесна каша.

Бобинки
Сите видови бобинки, вклучително и боровинки, јагоди, малини и капини, се одлични извори на антиоксиданси кои се борат против болести, додека се нискокалорични и богати со влакна. Тие го намалуваат воспалението, ја спречуваат оксидацијата на холестеролот во крвта и ги одржуваат здрави клетките што ги обложуваат крвните садови.
Можете да јадете вкусни бобинки со житарки, овесна каша или јогурт или да ги додадете во смути. Смути направени од свежо овошје или зеленчук, природен јогурт и млеко ги зголемуваат енергетските резерви на телото и можат да ви помогнат да останете активни во текот на денот.


©EKRAN.MK Вестите на интернет страницата на редакцијата ЕКРАН.мк може да се користат исклучиво за лично информирање. Без писмена дозвола од ЕКРАН или посебен договор, не е дозволено превземање, користење или реемитување на вестите, во спротивно ќе уследи фактурирање на име „плагијат“ во вредност од 20.000 денари.

Видете следно

(ФОТО) Марго Роби и Кара Делевињ во клинч: Општа тепачка, раката на фотографот е скршена, таа е боса и разбушавена

Британските продуценти и пријатели на познатата австралиска актерка Марго Роби и англиската манекенка и актерка …