НАУЧНО ДОКАЖАНО – ЕКСПЕРТИТЕ ПРЕПОРАЧУВААТ: Пушачите и љубителите на кафе да јадат по 10. БАДЕМИ ДНЕВНО, еве зошто!

Постојат многу совети за подобрување на квалитетот на сонот и навиките за спиење. Одредени совети ќе им помогнат на некои, но не на сите…
Урамнотежената исхрана е најдобриот сојузник во борбата против бројните здравствени проблеми. Имено, едно истражување покажало дека само две недели редовно консумирање бадеми е поврзано со намалување на несоницата.
Имено, 446. учесници јаделе по 10. бадеми секој ден во текот на две недели. Пред да учествуваат во истражувањето, 77. отсто од учесниците изјавиле дека имаат проблеми со несоница, додека останатите изјавиле дека имаат квалитетен сон. По истражувањето, 69. отсто од учесниците пријавиле проблеми со несоница, а 31. отсто рекле дека добро спиеле. Бидејќи бадемовото млеко се прави од бадеми, може да ја реши несоницата.

This image has an empty alt attribute; its file name is bademi.jpg
Научниците тврдат дека на квалитетот на сонот најмногу влијае она што го јадете неколку часа пред да си легнете. Експертите од организацијата сметаат дека бадемите се вистински хит бидејќи содржат магнезиум кој го подобрува сонот и ги опушта мускулите. Покрај тоа, тие содржат протеини кои помагаат да се одржи стабилно ниво на шеќер во крвта додека спиете, а исто така го пренесуваат телото од состојба на стрес и адреналин во состојба на одмор. Затоа се одличен избор за попладневна ужина.


This image has an empty alt attribute; its file name is spienje.jpg
Меѓутоа, бидејќи спиењето е комплициран процес на кој може да влијаат менталното здравје, светлината и некои физички проблеми, важно е да се земат предвид сите овие фактори. Освен тоа, кога станува збор за исхраната, само додавањето бадеми не е доволно бидејќи на спиењето влијае кога, што и колку јадеме во текот на денот, со недели, месеци и години.
Најважно е да се ослободите од кофеинот и алкохолот, кои можат да ве спречат да заспиете и да имате квалитетен сон. Исто така, пушачите често имаат проблеми со несоница, почесто се будат и обично имаат „плиток“ сон. Иако откажувањето од пушење, ослободувањето од кофеинот и алкохолот може да им помогне на многумина, секој човек треба да пронајде што е можно повеќе одговори за да има добар сон.

©EKRAN.MK Вестите на интернет страницата на редакцијата ЕКРАН.мк може да се користат исклучиво за лично информирање. Без писмена дозвола од ЕКРАН или посебен договор, не е дозволено превземање, користење или реемитување на вестите, во спротивно ќе уследи фактурирање на име „плагијат“ во вредност од 20.000 денари.

Видете следно

Како брзо да се исушат алиштата во зима? Овие генијални трикови заштедуваат време!

Доколку немате тераса или соба во вашиот стан каде што можете да ги исушите алиштата, …