Начини како да го намалите стресот и да се одморите

За да може вашиот внатрешен часовник да работи правилно, потребно му е влијанието на дневната светлина
Можеби природата не може да ви понуди нови серии и клима уред, но може да направи многу за вашето здравје. Денес сите се бориме против стресот на различни начини, но според студиите, престојот во природа може да го подобри здравјето и да го намали чувството на стрес.

Чист воздух
Подобро ќе дишете – Загадениот воздух може да биде поттик за алергиски реакции и други респираторни заболувања, кои веројатно веќе ги знаете. Но, можеби не сте знаеле дека концентрацијата на загадениот воздух е и до 5 пати поголема во затворени простори.
Студијата спроведена во 2016 година открила дека испитаниците во студијата, кои живееле во зелена средина, имале до 34 отсто помали шанси да умрат од респираторни заболувања. Можете да кампувате или да шетате покрај река, важно е само да излезете во природа.
Ќе спиете подобро – За да ви работи правилно внатрешниот часовник, потребно ви е влијанието на дневната светлина, па кога сте во природа, ќе си легнете порано бидејќи ќе се чувствувате уморни, побрзо ќе заспиете и сонот ќе ви биде поквалитетен. Добрата вест е што сончевите зраци се бесплатни, а бидејќи е лето, вистинско време е да ги искористите за вашето здравје. Секако, не заборавајте за кремите со заштитен фактор.


Полесни вежби
Повеќе мотивација за вежбање – Доколку одлучите да вежбате на воздух, сметајте на поголема мотивација во иднина. ќе биде полесно да се најде друштво бидејќи сите знаеме дека гласните разговори често не се дозволени во теретаните.
Според една студија од 2013 година, луѓето кои вежбаат на отворено имаат помалку проблеми со вежби со висок интензитет.

Посилен имунитет
Вирусите секогаш се закануваат, а нема лесно да се „соберат“ во шума бидејќи циркулацијата на воздухот ќе го намали присуството на вируси во воздухот. Според истражувањата од минатата година, шансите да се заразите се 18 пати поголеми во затворен простор. Дури и ако го игнорирате постоењето на вируси, да се биде во природа ќе му овозможи на имунолошкиот систем да работи правилно, што ќе го подготви за борба против можни инфекции во иднина. Експертите забележуваат дека живеењето во целосно стерилна средина може да го натера имунолошкиот систем да ја изгуби способноста да препознае што е, а што не е опасно.


Намалени симптоми на депресија
Сонцето ќе го подобри расположението, ќе го намали чувството на замор и симптомите на депресија. Светлосната терапија денес често се користи за лекување на симптоми на депресија, а доколку страдате од сезонска депресија, ќе почувствувате подобрување во рок од неколку дена.
Интересно е да се додаде дека научниците сè уште не разбрале како сонцето влијае на намалување на симптомите на депресија, но истражувањата покажале дека луѓето кои страдаат од тешка депресија ќе се подобрат за неколку недели.
Сигурно се знае дека изложувањето на сонце ќе помогне во производството на витамин Д, па веројатно подобро ќе спиете и полесно ќе се борите со симптомите на депресија. Ако немате многу енергија поради депресија, не мора да шетате во шума, доволно е да прочитате книга на сонце или да ја слушате омилената музика.

©EKRAN.MK Вестите на интернет страницата на редакцијата ЕКРАН.мк може да се користат исклучиво за лично информирање. Без писмена дозвола од ЕКРАН или посебен договор, не е дозволено превземање, користење или реемитување на вестите, во спротивно ќе уследи фактурирање на име „плагијат“ во вредност од 20.000 денари.

Видете следно

Британските лекари советуваат: Доколку имате проблеми со кардиоваскуларниот систем, внимавајте на внесувањето на суво овошје

Треба да внимавате ако имате проблеми со срцето Кардиоваскуларните болести го заземаат неславното прво место …