ПОМАГААТ ПРИ СЛАБЕЊЕ – Нутриционистите ги препорачуваат овие навики за сигурно топење на одвишните килограми

Иако постојат многу различни методи кои можете да ги користите за слабеење, кога станува збор за навиките во исхраната, нутриционистите препорачуваат консумирање доволно количество протеини, зеленчук, влакна, замрзнато овошје и редовна хидратација.
Има толку многу информации за тоа како да изгубите тежина, но честопати може да биде штетно, особено кога се зборува за нова диета или рестриктивен план за исхрана.
На крајот на денот, слабеењето е индивидуален процес, а планот треба да зависи од тоа што е здраво за секој поединец. Сепак, постојат некои вообичаени навики во исхраната кои можат да им помогнат на повеќето луѓе. Нутриционистите го препорачуваат следново:

Јадење многу протеини
Протеините се одговорни за градење мускули и намалување на маснотиите, а истовремено го намалуваат гладот. Ова значи дека ако јадете доволно протеини секој ден, природно ќе се ослободите од несаканите маснотии во областите кои не ви служат добро, а тоа ќе ве одржува сити подолго време.

loading...

This image has an empty alt attribute; its file name is ovosje-i-zelencuk-za-dekemvri.jpg

Наполнете ја чинијата со зеленчук
Многумина од нас не добиваат ни приближно доволно зеленчук во нашата секојдневна исхрана, но оваа група на храна е важна за вашето целокупно здравје, особено кога станува збор за здраво слабеење.
Јадењето многу зеленчук на секој оброк може да помогне бидејќи на тој начин нема да одите наоколу гладни, а исто така ќе добиете многу растителни (фито)нутриенти, влакна, витамини и минерали за многу малку калории.
Неодамнешниот систематски преглед објавен во Nutrients заклучил дека зголемената потрошувачка на зеленчук е поврзана со поголемо губење на тежината кај лицата со прекумерна тежина.


Конзумирање доволно влакна
Влакната помагаат во целокупното здравје на цревата и варењето и можат да помогнат во регулирањето на многу важни хормони кои играат улога во испраќањето сигнали до мозокот.
Според една студија објавена во Journal of Nutrition, зголемениот внес на влакна е поврзан со губење на тежината кај учесниците за кои се сметало дека имаат прекумерна тежина.

Јадете замрзнато овошје за десерт
Слабеењето не значи дека треба да се откажете од омилените слатки, особено затоа што суперрестриктивните диети може да имаат некои негативни последици. Сепак, корисно е да следиме колку додаден шеќер консумираме и од време на време да ги разгледуваме опциите за поздрави алтернативи.
Јадењето нешто како замрзнати бобинки, на пример, за десерт наместо сладок сорбет или сладолед може да ви заштеди многу калории од шеќер, а истовремено да ви даде многу влакна, фитонутриенти, витамини и минерали.


Хидратација
Една од наједноставните и најважните навики што треба да ги вклучите во вашата рутина е да пиете доволно вода секој ден.
Соодветните телесни течности се клучни за постигнување и одржување на здрава телесна тежина. Не само што водата не содржи калории, туку може да му помогне на вашето тело да го регулира чувството на глад и ситост.

©EKRAN.MK Вестите на интернет страницата на редакцијата ЕКРАН.мк може да се користат исклучиво за лично информирање. Без писмена дозвола од ЕКРАН или посебен договор, не е дозволено превземање, користење или реемитување на вестите, во спротивно ќе уследи фактурирање на име „плагијат“ во вредност од 20.000 денари.

Видете следно

Еве како можете да ослабнете без диета и да ја одржите саканата тежина

Доаѓаат студените денови и празничната сезона каде на трпезата секогаш ќе има нешто вкусно, па …