Можеби не сте свесни колку е здраво пливањето: Еве 9. од најважните придобивки

МЛАДИТЕ уживаат во пливањето, но честопати нивниот ентузијазам за рекреација се намалува како што стареат. Според статистичките податоци, децата пливаат повеќе од возрасните, а во минатите генерации луѓето генерално пливале повеќе.
Денес знаеме дека пливањето е една од најдобрите и најздравите активности што можете да ги правите во текот на целата година. Пливачите уживаат голем број придобивки, од подобрена издржливост, сила, па дури и ослободување од стрес. Што точно му прави пливањето на вашето тело? Ова се главните придобивки од пливањето за вашето тело и ум.

Стимулира подобра функција на мозокот
Откриено е дека пливањето го зголемува протокот на крв во мозокот, со што му носи повеќе кислород. Тоа значи дека би можеле да се чувствувате појасно, побудно и посвежо за сите дневни задачи, но и да имате подобра меморија и генерално подобрена когнитивна функција.
Едно интересно истражување покажало дека самото седење во базен со топла вода што е барем до ниво на градниот кош може да има позитивен ефект врз протокот на крв во мозокот, а учесниците забележале подобрување на протокот на крв во мозокот за 14. проценти.

loading...

Им помага на децата да постигнат вештини
Студијата на 7.000 деца на возраст под 5. години покажала дека децата кои пливале од рана возраст развиле вештини порано од нивните врсници кои не пливаат, без оглед на социоекономското потекло. Нивната писменост и математика исто така биле подобри.

Го подига расположението
Ако пливате само во летните месеци, време е да го промените тоа и да ги извадите костимите за капење и во текот на зимата, да побарате базени во близина и да се фрлите на оваа здрава физичка активност.
Едно истражување покажало дека пливачите кои редовно одат на базен меѓу октомври и јануари пријавиле подобрување на општа благосостојба, вклучувајќи помалку замор, напнатост и губење на меморијата.
Без оглед на годишното време, се смета дека пливањето нуди придобивки за менталното здравје, вклучително и намалување на нивото на стрес, намалување на симптомите на анксиозност и депресија и подобрување на квалитетот на сонот. Исто така, познато е дека за луѓето кои пливаат преку целата година, активноста помага во ублажување на болката од ревматизам, фибромијалгија или астма.


©EKRAN.MK Вестите на интернет страницата на редакцијата ЕКРАН.мк може да се користат исклучиво за лично информирање. Без писмена дозвола од ЕКРАН или посебен договор, не е дозволено превземање, користење или реемитување на вестите, во спротивно ќе уследи фактурирање на име „плагијат“ во вредност од 20.000 денари.

Видете следно

(ФОТО) Клои Кардашијан „се заиграла“ во фотошоп: Пред нејзините облини се искривиле ѕидот и огледалото

На профилот на Клои Кардашијан повторно се појави фотографија со промашување на Фотошоп, што предизвикало …