Една навика во исхраната ве дели од рамен стомак

Доколку сакате да имате рамен стомак, тогаш само една мала промена во вашата исхрана може да ви помогне во тоа.
Нутриционистката Меган Стапс за списанието Eat This, Not That изјави дека најдобрата навика за јадење што ќе ви помогне да имате рамен стомак е да јадете пет или шест помали оброци во текот на денот наместо три обилни оброци.
„Ова ќе ви помогне да го одржувате метаболизмот да работи оптимално и нема да се прејадете. Со други зборови, оваа навика е едноставен начин подобро да го контролирате внесот на калории, а истовремено да се чувствувате и задоволно”, вели таа.

This image has an empty alt attribute; its file name is rabotnicka-dieta.jpg
Се разбира, овој вид на исхрана веројатно ќе биде тешка промена за луѓето кои се навикнати да јадат три обилни оброци дневно. Стапс препорачува постепено да го навикнувате вашето тело на нешто различно така што прво ќе продолжите да јадете три оброци, но во помали количини. Исто така, треба да започнете да подготвувате две помали закуски помеѓу оброците.
Важно е да консумирате храна богата со протеини и влакна. Истражувањето спроведено во Велика Британија во 2018 година покажало дека со овој тип на исхрана ќе го намалите чувството на глад а ќе ја трошите енергија.
Освен тоа, помалите оброци ќе ја намалат надуеноста, а докажано е дека можат да го подобрат и здравјето на срцето, т.е. го намалуваат ризикот од кардиоваскуларни заболувања.

loading...

©EKRAN.MK Вестите на интернет страницата на редакцијата ЕКРАН.мк може да се користат исклучиво за лично информирање. Без писмена дозвола од ЕКРАН или посебен договор, не е дозволено превземање, користење или реемитување на вестите, во спротивно ќе уследи фактурирање на име „плагијат“ во вредност од 20.000 денари.

Видете следно

МЗ: Регистрирани се 65. нови лабораториски позитивни случаи на Ковид 19 – Пријавени се 3. починати лица

Согласно податоците од Институтот за јавно здравје, Министерството за здравство информира дека во последните 24 …