Храната што ја сметаат за житарка може да помогне во спречување на дијабетес

ИАКО е класифицирана како житарка и се подготвува како и другите житарки, киноата всушност припаѓа на семејството спанаќ. Затоа не содржи ни глутен и можете да го јадете без оглед на видот на исхрана што се обидувате да ја следите.
Шпанските експерти ги тестирале ефектите на киноата, сè попопуларната суперхрана, анализирајќи како нејзината консумација влијае на луѓето над 65 години кои имале преддијабетес.
Преддијабетес значи состојба во која нивото на шеќер во крвта е повисоко од нормалното, но сè уште не е на ниво кое формално би укажало на дијагноза на дијабетес тип 2. На волонтерите кои учествувале во студијата три пати на ден им биле давани оброци во кои биле заменети компири, ориз или мешунки со зрна киноа.
Во исто време, им била дадена храна направена од брашно од киноа, вклучувајќи тестенини, колачи, леб и крекери. Следењето на шеќерот во крвта покажало дека тие доживеале помали скокови на шеќер после оброк додека ја следеле исхраната осмислена од истражувачите, кои заклучиле дека таа може да биде клучна за спречување на дијабетес тип 2.

This image has an empty alt attribute; its file name is kinoa.jpg
Се смета дека содржината на микронутриенти во киноата, во споредба со оние во лебот, оризот или компирот, помага во забавување на дигестивниот процес, предизвикувајќи побавно зголемување на шеќерот во крвта.
Дијабетесот тип 2 погодува приближно 2. милиони луѓе во Обединетото Кралство и 37. милиони во САД. Седумдесет проценти од преддијабетичарите развиваат дијабетес, кој може да биде фатален ако не се лекува. Препораките на лекарите моментално се насочени кон промена на начинот на исхрана и поголема физичка активност со цел да се спречи појавата на оваа болест.


This image has an empty alt attribute; its file name is kinoa-1.jpg

Киноата е богата со фолати, магнезиум, цинк и железо, како и со полифеноли
Се смета дека полифенолите во киноата се причината зошто нејзината конзумација може да помогне во намалувањето на скоковите на шеќерот во крвта. Овој микронутриент, кој исто така се наоѓа во повеќето зеленчуци, овошје и чаеви, помага во забавување на варењето на јаглехидратите. Исто така, ја намалува апсорпцијата на гликоза во цревата и го стимулира панкреасот да произведува инсулин, со што се менува ефектот на дијабетес тип 2.


©EKRAN.MK Вестите на интернет страницата на редакцијата ЕКРАН.мк може да се користат исклучиво за лично информирање. Без писмена дозвола од ЕКРАН или посебен договор, не е дозволено превземање, користење или реемитување на вестите, во спротивно ќе уследи фактурирање на име „плагијат“ во вредност од 20.000 денари.

Видете следно

3. зборови кои ќе го променат текот на вашата врска: Обидете се да го кажувате ова почесто и вашата врска ќе цвета

Три збора што треба да ги кажувате во врската… Еден љубезен збор отвора и железна …