Експертите велат дека овие 6. намирници треба да ги јадете секој ден

ЕКСПЕРТИТЕ сугерираат дека постојат одредени намирници кои луѓето треба да ги јадат секој ден. Тие вклучуваат посни протеини и разновиден зеленчук. Дополнително, вклучувањето на намирници како маслиново масло, јаткасти плодови и бобинки може да им помогне на луѓето да го намалат ризикот од одредени хронични состојби.
Многу луѓе често ги јадат истите намирници и ги ротираат на неделна основа. Сепак, вклучувањето на следните намирници во неделните планови за оброци може да им помогне да останат здрави и да се чувствуваат најдобро.

Немрсни протеини
На луѓето им се потребни протеини за здрав раст и развој и за одржување на мускулната маса. Јадењето протеини во секој оброк може да помогне во балансирање на нивото на шеќер во крвта, да придонесе за одржување на оптимално ниво на енергија и концентрација.
Количината на протеини што му е потребна на една личност зависи од полот, возраста и тежината. Понатаму, потребите за протеини варираат во зависност од количината и видот на активност што ја извршува една личност.


This image has an empty alt attribute; its file name is brokula-1.jpg

Брокула и сродниот зеленчук
Cruciferus зеленчуци содржат сулфурни соединенија наречени глукозинолати. Според прегледот од 2020. година, глукозинолатите ги регулираат клеточните патишта и гените и може да имаат антиканцерогени и антиинфламаторни ефекти. Овие соединенија може да бидат корисни и’ за лекување и спречување на метаболички синдром, но научниците треба да спроведат повеќе истражувања за да го докажат тоа.
Следи список на видови на сроден зеленчук што луѓето можат да ги јадат секој ден:
брокула
зелка
ротквица
карфиол
никулци од брокула
бриселско зелје


Зеленчук со различни бои
Здравствените експерти, вклучително и оние од American Heart Association, ја препознаваат медитеранската исхрана како еден од најздравите начини за исхрана. Исхраната која го нагласува зеленчукот, како што се диетите базирани на растенија и медитеранската исхрана, можат да помогнат да се намали ризикот од хронични состојби како што се кардиоваскуларни болести и дијабетес.
Јадењето разновиден зеленчук со различна боја секој ден обезбедува внесување на широк спектар на фитонутриенти.

©EKRAN.MK Вестите на интернет страницата на редакцијата ЕКРАН.мк може да се користат исклучиво за лично информирање. Без писмена дозвола од ЕКРАН или посебен договор, не е дозволено превземање, користење или реемитување на вестите, во спротивно ќе уследи фактурирање на име „плагијат“ во вредност од 20.000 денари.

Видете следно

(ФОТО) ПОЧИНАЛА НА 40 ГОДИНИ – Британската водителка која неодамна почина, им оставила трогателно проштално писмо на своите деца

Британската водителка, која почина на крајот на јуни по битка со ракот на дебелото црево, …