(ФОТО) ЛИЧНО ИСКУСТВО – 10. НАЧИНИ ЗА НАМАЛУВАЊЕ НА НИВОТО НА ШЕЌЕРОТ ВО КРВТА

Не правете разлика меѓу шеќерите, сите се исти.
Сируп од агава, мед, кафеав шеќер, кокосов шеќер… Не обидувајте се да си ја олесните совеста, џабе е. Од гледна точка на гликемиски врвови, тие се исти молекули на фруктоза и гликоза.

Изберете десерт после оброк, наместо слатка закуска.
Нема ништо полошо од тоа да јадете нешто слатко на празен стомак.


Започнете го секој оброк со јаболков оцет разреден со вода или салата од оцет.
Оцетот е „магичен“ – привремено го деактивира ензимот кој го разградува шеќерот и скробот во гликоза. И им кажува на нашите мускули да користат повеќе гликоза. Ова ја намалува количината на шеќер во циркулацијата.

Пешачете 10 минути после секој оброк.
И тоа е затоа што гликозата потоа оди во мускулите за да се користи како гориво.


Ако сакате да грицкате, јадете солена храна.
Дури и ако се чувствувате уморни.

„Обложете“ ги своите јаглехидратите.
Секогаш запомнете дека треба да додадете влакна и протеини со внесот на слатки. Целта е никогаш да не јадете „голи“ јаглехидрати.


Фото: Instagram

©EKRAN.MK Вестите на интернет страницата на редакцијата ЕКРАН.мк може да се користат исклучиво за лично информирање. Без писмена дозвола од ЕКРАН или посебен договор, не е дозволено превземање, користење или реемитување на вестите, во спротивно ќе уследи фактурирање на име „плагијат“ во вредност од 20.000 денари.

Видете следно

ОБРНЕТЕ ВНИМАНИЕ – 300 ПРЕЉУБНИЦИ ГИ ОТКРИЛЕ ПОМОЛНИТЕ ТРИКОВИ СИ КОИ ЈА КАМУФЛИРААТ ИЗМАМАТА: ОВИЕ ДВЕ СТРАТЕГИИ НАЈЧЕСТО ГИ КОРИСТАТ! Една е ТЕШКО да се забележи!

Можеби не сте свесни за тоа, но аферите и изневерувањето во врските и браковите се …