Изненадувачки навики за вежбање за намалување на холестеролот, според доктор Мајк Бол

Високиот холестерол може да не стави на поголем ризик од развој на кардиоваскуларни болести. Според клиниката Мајо, вишокот холестерол може да создаде масни наслаги во артериите, нарушувајќи го природниот проток на крв. Ако масните наслаги се згрутчуваат, може да доживеете мозочен удар или срцев удар.
Иако високиот холестерол може генетски да се одреди, многу луѓе го развиваат како резултат на лошиот начин на живот. Нездравата исхрана е голем фактор, заедно со прекумерната тежина. Некои медицински состојби може да предизвикаат висок холестерол, вклучувајќи лупус, хипотироидизам, ХИВ/СИДА, хронично заболување на бубрезите и дијабетес, според Клиниката Мајо. Изненадувачки, одредени лекови кои се земаат за висок крвен притисок, рак, неправилно чукање на срцето, па дури и акни може негативно да влијаат на нивото на холестерол.

Следете го нивото на холестерол
Др. Мајк Бол вели дека нема предупредувачки знаци за висок холестерол.
„Единствениот начин да откриете дали го имате е да направите тестови на крвта“, изјави тој за Eat This.
Возрасните постари од 20. години треба да го мерат холестеролот на секои четири до шест години, вели Американското здружение за срце.


This image has an empty alt attribute; its file name is dvizenje-velosiped.jpg

Зголемете ги активностите како што се брзо одење, трчање или возење велосипед
Аеробните вежби се препорачуваат за намалување на холестеролот и намалување на ризикот од срцеви заболувања. Тие може да вклучуваат брзо одење, трчање, возење велосипед и пливање.


Тренингот за отпор и јогата се исто така клучни
Др. Бол вели дека многумина се изненадени кога дознале дека тренинзите со отпор или кревањето тегови исто така имаат позитивен ефект врз нивото на холестерол.
„И јогата помага. Истражувањата покажуваат дека практикувањето јога може да го намали ЛДЛ, кој е општо познат како лош холестерол“, вели докторот.

Општата препорака е да се вклучите во физичка активност со умерен интензитет 150 минути неделно или 75 минути ако правите активности со висок интензитет.
Покрај препорачаното вежбање, здравата исхрана, откажувањето од пушење, намалувањето на стресот и ограничувањето на алкохолот се исто така корисни за намалување на нивото на холестерол.

©EKRAN.MK Вестите на интернет страницата на редакцијата ЕКРАН.мк може да се користат исклучиво за лично информирање. Без писмена дозвола од ЕКРАН или посебен договор, не е дозволено превземање, користење или реемитување на вестите, во спротивно ќе уследи фактурирање на име „плагијат“ во вредност од 20.000 денари.

Видете следно

(ФОТО) Меган Маркл како вистинска дама на Холивуд: Носела интересен летен стајлинг

Меган Маркл отсекогаш имала вкус… Меган Маркл и принцот Хари викендов беа домаќини на хуманитарен …