Лекарка ги открила највкусните намирници за слабеење во средовечни години

ЗРЕЛИТЕ години носат многу промени кои се манифестираат во физичката и психичката состојба. Иако долго време се веруваше дека метаболизмот значително се забавува со возраста, ова е мала промена. Она што значително се менува и влијае на зголемувањето на телесната тежина е количината на движење.

Промени во исхраната
За жените во 40-тите и 50-тите години, кои би сакале да направат промени во секојдневниот живот и да ослабат неколку килограми, Др. Алона Пулде советува прво да се поработи на исхраната. За Express.co.uk таа посочила каква храна треба редовно да се консумира за да спречат дебелеење, но и полесно да ослабат.
„За да спречите зголемување на телесната тежина за време на менопаузата, изберете храна богата со растителни влакна, вода и хранливи материи и ниска со масти, шеќер и сол. Изборот на растителна храна е добар почеток”.
Таа советува и исфрлање на течните калории. „Ова е особено точно за соковите и пијалоците кои се богати со шеќер и малку влакна и хранливи материи. Ако сакате да пиете вкусен пијалок, одберете смути од цело овошје, богато со влакна, а не само цедени сокови”, препорачала таа.


This image has an empty alt attribute; its file name is ovosje-i-zelencuk.jpg
Др. Пулде ги советува жените во менопауза да се обидат да ја зголемат потрошувачката на растителна храна како што се овошје, зеленчук, цели зрна и мешунки. Таа објаснила: „Оваа храна е богата со витамини, минерали, антиоксиданси и фитохемикалии кои го оптимизираат вашето здравје и соодветно ги регулираат вашите сигнали за глад“.

Високо преработената и брза храна и сол треба да се сведат на минимум
Таа рекла и дека треба да ја елиминираат високо-преработената и брза храна за да се одржуваат во форма во менопаузата и да се избегне дебелеење, а потребно е да се внимава и на внесувањето сол. Ова би придонело за губење на вишокот вода од телото како и губење на вишокот килограми.


This image has an empty alt attribute; its file name is rastitelni-proteini.jpg

Гладувањето не е опција
Др. Пулде секако се противи на гладувањето како метод за слабеење: „Кога се ограничуваме, нашето тело ја добива пораката дека гладува и се стреми да се одржува во рамките на инстинктот да преживее. Ова нè доведува до јо-јо ефектот, каде што се воздржуваме колку можеме, но кога – тогаш сопирачките ќе се олабават и телото ќе се обиде да го надополни она што му недостига, што може повторно да доведе до зголемување на телесната тежина“.
Таа исто така советува: „Погрижете се да јадете доволно храна богата со протеини која содржи триптофан, есенцијална аминокиселина. Триптофанот помага во производството на невротрансмитерот серотонин, кој игра важна улога во регулирањето на расположението, што е особено важно за време на менопаузата. Добри извори на триптофан вклучуваат тофу, јатки, семки, овес и мешунки. Овошјето е исто така добар извор на триптофан, како што се јаболка, свежи и суви сливи, ананас, банани и киви.


©EKRAN.MK Вестите на интернет страницата на редакцијата ЕКРАН.мк може да се користат исклучиво за лично информирање. Без писмена дозвола од ЕКРАН или посебен договор, не е дозволено превземање, користење или реемитување на вестите, во спротивно ќе уследи фактурирање на име „плагијат“ во вредност од 20.000 денари.

Видете следно

(ВИДЕО) Сакате да ги изгубите мастите од стомакот? Ќе се изненадите која вежба е најефикасна за тоа!

На многумина од нас им е тешко да одвојат време за редовно вежбање. Некои се …