ЗДРАВЈЕ во четири намирници: Даваат одлична енергија и добро расположение!

Ако сте уморни, без енергија, нерасположени, можеби само ви недостасува шеќер, т.е. јаглехидрати
Тие се важни бидејќи гликозата е неопходна за производство на енергија, но и за лачење на серотонин – хормонот на среќата. Тоа не значи дека сега треба да јадете сладолед, парче млечна чоколада или кутија бисквити. Индустриските шеќери содржат само рафиниран шеќер и многу заситени масти од кои нашето тело нема никаква корист, туку само штета во вид на насобрани килограми, целулит, висок холестерол, висок шеќер и предиспозиција за многу болести…. Затоа изберете здрави алтернативи , што нема да го оштети вашето здравје, а воедно ќе добиете одлична енергија и добро расположение!

Мед


This image has an empty alt attribute; its file name is med-1.jpg
Оваа „божествена“ храна е вкусна и многу здрава и не е чудно што го носи епитетот „природен антибиотик“. Богат е со витамини и антиоксиданси. Во медот има многу пати повеќе витамин А отколку во говедското месо. Може да се користи самостојно, до две лажички или да се додаде во рецепти за здрави десерти или шејкови. Само внимавајте на количините и купете мед од регистрирани производители!

Црно чоколадо


This image has an empty alt attribute; its file name is crno-cokolado.jpg
Кога избирате црно чоколадо, побарајте го она кое има над 70 проценти какао. Содржи антиоксиданси (флавоноиди) кои се борат против слободните радикали, железо, магнезиум и цинк. Го намалува крвниот притисок, ја подобрува меморијата и концентрацијата, го подобрува расположението… иако е горчлив, содржи и шеќер, па затоа треба да биде умерен.

Урми


This image has an empty alt attribute; its file name is tri-urmi-dnevno-1.jpg
Сувите урми се многу слатки и здрави сушени плодови. Тие се богати со витамини, влакна и минерали, од кои повеќето се железо, како и антиоксиданси. Меѓу нив се лутеинот и зеаксантинот, поради што се нарекуваат „витамини за очи“. Го намалуваат ризикот од кардиоваскуларни заболувања, го зајакнуваат имунитетот, а поради изобилството на влакна се добри за варење, како и против запек. Тие ги зачувуваат функциите на мозокот, го намалуваат холестеролот и високиот крвен притисок. Сепак, тие содржат голема количина шеќер, па затоа не треба да се консумираат претерано.

Банани

This image has an empty alt attribute; its file name is banani-1024x542.jpg
Тие се омилено овошје на сите генерации. Можат да се користат во првобитната состојба, а поради нивната кашеста структура се одлична здрава состојка во колачи, палачинки, смути… Ова овошје е одличен извор на витамин К, кој е добар за контрола на крвниот притисок, магнезиум и витамин Б6. Поради големото количество шеќер, бидете умерени.

©EKRAN.MK Вестите на интернет страницата на редакцијата ЕКРАН.мк може да се користат исклучиво за лично информирање. Без писмена дозвола од ЕКРАН или посебен договор, не е дозволено превземање, користење или реемитување на вестите, во спротивно ќе уследи фактурирање на име „плагијат“ во вредност од 20.000 денари.

Видете следно

(ФОТО) ПОЧИНАЛА НА 40 ГОДИНИ – Британската водителка која неодамна почина, им оставила трогателно проштално писмо на своите деца

Британската водителка, која почина на крајот на јуни по битка со ракот на дебелото црево, …