ГО ПОКРЕНАВ МЕТАБОЛИЗМОТ И ПОЧНАВ ДА СЛАБЕАМ НО И ДА СЕ ИЗЛЕКУВАМ: Сè затоа што го применив стариот индиски метод!

Јас сум тип на човек кој никогаш не успеал во она во што успева целиот свет, а потоа го открив индискиот метод
Цел живот се борам со мрзеливиот метаболизам. Кулминираше околу триесеттите. Суви сливи, компоти, јогурти – тоа кај мене не функционира. И тогаш го пробав стариот индиски метод на вовлекување на стомакот (знам дека звучи смешно, но така се вика!) И резултатите ги надминаа сите мои очекувања.
Некаде прочитав дека оваа вежба спречува многу болести, ја стимулира активноста на сите органи на желудникот и малата карлица, го елиминира запекот – помага брзо да изгубите тежина, бидејќи се ослободувате од се што е непотребно од телото.

Вовлекувањето на стомакот е неопходно ако сакате:
– да изгледате попривлечно
– губење на тежината или зголемување на тонусот на мускулите
– стекнувате убава положба на телото (повлекување на абдоменот, рамената не сакајќи се исправаат)
– нормализирање на активноста на гастроинтестиналниот тракт. Ако правилно го повлечете стомакот, не само што можете да изгубите тежина, туку и да спречите запек.
Сè што треба да направите е силно да го вовлечете стомакот и потоа да го надуете стомакот. Оваа вежба можат успешно да ја изведат луѓе со голема тежина. Дури и ако се чини дека стомакот останува неподвижен, контракцијата на внатрешните мускули сепак ќе обезбеди стимулација на внатрешните органи. Изведувањето на оваа вежба ја нормализира состојбата на органите за варење, помага активно да се елиминира отпадот, ја смирува психата, ја стимулира циркулацијата на крвта во стомакот и карлицата, што ја ублажува состојбата на чиреви, гастритис, колитис, гинеколошки заболувања, хемороиди, простатитис, црн дроб, бубрезите, жолчката, жолчката кеса и панкреасот, мочниот меур.
This image has an empty alt attribute; its file name is vovlekuvanje-stomak-1-683x1024.jpg
Оваа вежба треба да ја правите само на празен стомак 2-3 пати на ден, еден час пред секој оброк.
Еве како тоа функционира:
1. Почетна положба – стоење, нозете во ширина на рамената.
2. Сега наведнете се и потпрете ги рацете на колена. За дополнителна стабилност, малку свиткајте ги колената.
3. Потоа издишете низ устата, малку наведнувајќи се нанапред и брзо вратете се на почетната положба, вовлекувајќи го стомакот колку што е можно повеќе. За да избегнете кашлање, вовлечете го стомакот и спуштете ја брадата до градите.
4. Задржете го здивот по издишувањето и брзо опуштете го стомакот.
5. Потоа повторно вовлечете го стомакот и веднаш отпуштете го.
6. Вдишете полека. Земете длабок здив 2-3 пати.
7. Обидете се да ја правите вежбата 3 до 10 пати.

loading...

Индиските јоги изведуваат 150-200 абдоминални вовлекувања со леснотија секој пат кога ќе го задржат здивот.

Внимание! Оваа вежба е забранета при акутни воспалителни заболувања на абдоминалните органи, внатрешно крварење, пептичен улкус на желудникот и дуоденумот.


©EKRAN.MK Вестите на интернет страницата на редакцијата ЕКРАН.мк може да се користат исклучиво за лично информирање. Без писмена дозвола од ЕКРАН или посебен договор, не е дозволено превземање, користење или реемитување на вестите, во спротивно ќе уследи фактурирање на име „плагијат“ во вредност од 20.000 денари.

Видете следно

Што е СЕКСОДУС? Овој „ТРЕНД“ го зафати светот и се помалку луѓе водат љубов…

Пандемијата на корона вирусот во голема мера влијаеше на нашите животи, особено на здравствениот сегмент, …