Што ни носи ОДЕЊЕТО ПОСЛЕ ЈАДЕЊЕ? Доволно е 15. минути пешачење

Ако на тоа се додаде дека голем број луѓе го јадат најголемиот оброк во текот на денот навечер, а веднаш потоа седнуваат на каучот или лежат по него. Резултатот ќе биде големо зголемување на гликозата во крвта што може да трае со часови, забележува една од научниците, Лорета ди Пјетро, ​​професорка по наука за вежбање на Факултетот за јавно здравје на Институтот Милкен на Универзитетот Џорџ Вашингтон.

Што точно се случува во телото кога одиме после оброк?
Мускулите кои ги користиме за одење користат гликоза за енергија, со што ја „извлекуваат“ од циркулацијата и на тој начин ја намалуваат количината на гликоза што останува во крвта. Така, најдоброто нешто што можете да го направите по вечерата е да станете од масата и да продолжите понатаму, вели Ендрју Рејнолдс од Универзитетот во Отаго во Нов Зеланд.
Понатамошните истражувања покажале дека пешачењето после оброците е многу поефикасно од одењето пред оброците, кога станува збор за одржување на здрави нивоа на шеќер во крвта. Исто така, истражувањата покажале дека одењето го забрзува времето потребно храната од желудникот да стигне до тенкото црево, што може да го продолжи чувството на ситост после јадење.
Исто така, постојат докази кои ја поврзуваат оваа форма на побрзо варење со помалку металоиди и други симптоми на рефлукс.


©EKRAN.MK Вестите на интернет страницата на редакцијата ЕКРАН.мк може да се користат исклучиво за лично информирање. Без писмена дозвола од ЕКРАН или посебен договор, не е дозволено превземање, користење или реемитување на вестите, во спротивно ќе уследи фактурирање на име „плагијат“ во вредност од 20.000 денари.

Видете следно

ПАРТНЕРОТ ФЛЕРТУВА СО ВАШИТЕ ПРИЈАТЕЛКИ: Еве како да откриете дали се работи за МИКРО-ИЗМАМА

Иако сте во врска неколку месеци, сепак вашиот партнер се допишува со поранешната девојка на …