НАЈВКУСНИ ЈАТКИ – Доволно е да јадете 60 грама неделно: Зошто секој треба да си дозволи индиски ореви!

Богати се со витамини и клучни минерали…
На нашата трпеза се повеќе се присутни индиските ореви. Познат е како орев, а всушност го претставува јатка од круша или јаболко, кој расте во Индија.
Месестиот дел се конзумира, но брзо се расипува, поради што кај нас доаѓаат само вкусните јаткички, наречени индиски ореви.
Одделувањето на јадрото од лушпата е тешка задача, поради што цената е доста висока според нашите стандарди и поради што во нив отсекогаш уживале побогатите граѓани.
Покрај неверојатниот вкус, индиските ореви имаат многу придобивки за здравјето на луѓето. Богати се со витамини А, Б2 и Б1. Содржат и протеини, јаглени хидрати и железо. Ова го прави овошјето соодветен додаток на секоја исхрана.
Докажано е дека околу 60 гр индиски ореви неделно ги подобруваат и одржуваат функциите на кардиоваскуларниот систем. Покрај тоа, неговото редовно внесување го намалува нивото на лошиот холестерол и ја подобрува функцијата на крвните садови. Тоа е затоа што мононезаситените масти во индиските ореви помагаат да се намали нивото на триглицериди.
Најголемо количество железо се наоѓа во сировиот индиски орев. Ја помага циркулацијата на крвта, помага во дистрибуција на кислород во ткивата. Железото е потребно за да се спречи замор и анемија. Термичката обработка ја намалува количината, но тоа е занемарливо.

This image has an empty alt attribute; its file name is indiski-orev-2.jpg
Сличен случај е и со уште еден важен елемент пронајден во индиските ореви – селенот. Тој е моќен антиоксиданс, кој го одржува оптималното здравје на ДНК и клеточните мембрани.
Индиските ореви спаѓаат во намирници со низок гликемиски индекс. Ова ги прави совршен извор на јаглехидрати, корисен за оние кои сакаат да изгубат тежина.
Една од најкорисните функции на индиските ореви е неговата способност да го спречи размножувањето на слободните радикали, кои се одговорни за брзиот развој на малигните заболувања и процесите на стареење.
Истовремено го стимулира производството на основниот пигмент меланин во кожата и коските. Покрај тоа, тестовите покажуваат дека нивниот внес може да ги нормализира проблемите со спиењето кај жените во менопауза.
Оревите содржат и голема количина на диетални влакна, кои даваат висока енергетска вредност и голема количина на калории. Затоа, не треба да претерувате со овие вкусни јатки, туку да ги следите препораките на научниците – 60 до 100 г неделно, или 5-6 плодови дневно.

loading...

©EKRAN.MK Вестите на интернет страницата на редакцијата ЕКРАН.мк може да се користат исклучиво за лично информирање. Без писмена дозвола од ЕКРАН или посебен договор, не е дозволено превземање, користење или реемитување на вестите, во спротивно ќе уследи фактурирање на име „плагијат“ во вредност од 20.000 денари.

Видете следно

Зошто 33 % жени со полицистични јајници имаат прекумерна тежина?

Поновите истражувања сведочат дека 33 % женисоСиндром на полицистични јајници (PCOS) се борат со прекумерна …