Што се случува во телото ако секој ден земате витамин Ц

Витаминот Ц се наоѓа во некои намирници природно, на некои се додава, а исто така е достапен и како додаток во исхраната. Но, како секојдневното внесување на овој витамин влијае на телото?
Според д-р Дарен Маринис, овој витамин е суштински додаток на секојдневната исхрана, а важно е да се знае како тој влијае на телото.
„Витаминот Ц не се произведува во телото и затоа треба да се внесува преку храната“, вели тој.
Витаминот Ц го има во цитрусното овошје, но и зеленчукот, а некои луѓе сакаат да го земаат со суплементи.
Недостатокот на витамин Ц може да предизвика бројни здравствени проблеми, а меѓу најчестите симптоми се слабеење, замор, воспалени непца кои можат да крварат, рани на кои им треба долго време да зараснат, студ по настинка и слично.
„Витаминот Ц е суштинска компонента на сврзното ткиво и игра голема улога во неговото закрепнување“, вели д-р Маринис.
Антиоксидансите можат да спречат оштетување на клетките, а со тоа и да имаат добар ефект врз здравјето, кога станува збор за оксидативниот стрес.


Д-р Маринис објаснува дека витаминот Ц е потребен за биосинтеза на колаген и затоа го има во толку многу козметички производи.
Постојат докази дека тој ги држи подалеку срцевите заболувања, а една од најголемите спроведени студии, во кое биле опфатени 85.000 жени, покажала дека внесувањето на витамин Ц преку храната, но и суплементите, го намалува ризикот од коронарна срцева болест.
Исто така, постојат докази дека витаминот Ц може да спречи болести поврзани со стареењето, макуларна дегенерација и катаракта, двете водечки причини за губење на видот.
Се смета за одличен помагач на силниот имунитет, но некои експерти истакнуваат дека не мора да биде толку добар во спречувањето на настинки, како што можеби мислевте. Може да го скрати времетраењето на настинката, додава д-р Маринис и објаснува дека може да ги смири и вообичаените симптоми кај општата популација, веројатно поради антихистаминското дејство поради високата доза на витамин Ц.
Иако не е токсичен и нема да предизвика сериозни последици доколку се земе во предозирање, може да биде одговорен за проблеми како што се дијареа, гадење и грчеви во стомакот.
Постојат некои докази кои сугерираат дека високите дози на витамин Ц може да предизвикаат одредени реакции кои ќе предизвикаат камења во бубрезите.



Витаминот Ц ќе придонесе за апсорпција на железо, а една студија покажала дека само 100 мг витамин Ц може да поттикне подобра апсорпција на железо во крвта.
Бидејќи е невозможно да се создаде поголема количина на оваа важна хранлива материја, многу е важно да се зема во доволна количина секој ден. Изберете пиперки, портокали, ананас, лимон и грејпфрут, јагоди, папаја, брокула, пршута, зелка, кељ, киви и магдонос. Исто така, добро е да се има предвид дека термичката обработка на храната го уништува целиот витамин Ц, па затоа внимавајте како ја подготвувате храната.
Препорачаната дневна доза е 90 мг за мажи, 75 мг за жени, а пушачите и луѓето со артритис треба да земаат дополнителни 35 мг дневно.

©EKRAN.MK Вестите на интернет страницата на редакцијата ЕКРАН.мк може да се користат исклучиво за лично информирање. Без писмена дозвола од ЕКРАН или посебен договор, не е дозволено превземање, користење или реемитување на вестите, во спротивно ќе уследи фактурирање на име „плагијат“ во вредност од 20.000 денари.

Видете следно

10. најчести женски и машки фантазии: Сакаат да водат љубов на отворено, сакаат да снимаат „акција“

За сите кои бараат инспирација за подобар секс со партнерот или само се интересираат за …