Есента е вистинско време за СМОКВИ: За појаки коски и здрав крвен притисок

Смоквите со векови се сметаат за свето растение.
Многу народи го користеле во исхраната, а и сега е застапен во бројни кулинарски специјалитети. Освен што е десерт, смоквите имаат и бројни здравствени придобивки.

Што се смоквите?
Смоквите се плод на дрвото фикус, кое е дел од семејството на црница. Имаат уникатен сладок вкус, мека и џвакачка текстура и се полни со малку крцкави, семки што се јадат. Свежите смокви се нежни и лесно расипливи, па често се сушат за да се зачуваат. Тие се полни со влакна, витамини и минерали што ги прави одличен нутритивен производ.


Здравствени придобивки од смоквите?
Здравје на дигестивниот систем
Смоквите често се препорачуваат за исхрана и тонирање на цревата, тие делуваат како природен лаксатив поради високата содржина на влакна. Влакната што тие ги даваат, исто така, имаат пребиотични својства, ги храни цревните бактерии и промовираат здрава цревна средина, што пак го подобрува варењето.


Богати со антиоксиданси
Смоквите, особено зрелите, се богати со заштитни растителни соединенија наречени полифеноли. Овие соединенија имаат заштитни антиоксидантни својства, што значи дека помагаат во спречување на реакцијата на кислородот со други хемикалии и предизвикуваат оштетување на клетките и ткивата.

Здрав крвен притисок
Многумина од нас консумираат премногу натриум (сол), кој се наоѓа во преработената храна. Високиот внес на натриум може да доведе до недостаток на калиум, а оваа нерамнотежа може да доведе до висок крвен притисок (хипертензија). Исхраната богата со овошје и зеленчук, вклучително и свежи смокви, природно го зголемува нивото на калиум и затоа се охрабрува да помогне во контролата на крвниот притисок. Студијата што ги испитуваше специфичните ефекти на екстрактот од смоква врз животните покажал намалување на крвниот притисок кај оние со нормални, како и кај хипертензивни отчитувања, пишува Goodfood.

Здравје на коските
Смоквите се добар извор на минерали погодни за коските, вклучувајќи калциум, магнезиум и фосфор. Тие се особено богати со калциум, а некои студии покажуваат дека содржат 3,2 пати повеќе од другите овошја.

©EKRAN.MK Вестите на интернет страницата на редакцијата ЕКРАН.мк може да се користат исклучиво за лично информирање. Без писмена дозвола од ЕКРАН или посебен договор, не е дозволено превземање, користење или реемитување на вестите, во спротивно ќе уследи фактурирање на име „плагијат“ во вредност од 20.000 денари.

Видете следно

(ВИДЕО+ФОТО) Елизабет Харли во тесен фустан кој едвај и ги покрива градите

Британската актерка Елизабет Харли (56) на својот Инстаграм профил објави кратко видео од снимање и …