МОЌНА НАМИРНИЦА! КОИ СЕ ПОЗДРАВИ – ЦРНИТЕ ИЛИ ЗЕЛЕНИТЕ МАСЛИНКИ? Тие го штитат срцето, коските и го регулираат шеќерот

Маслото од црните маслинки е помалку горчливо од она направено од зелените.
Не е тајна дека маслинките имаат силен ефект врз здравјето. Без разлика дали се работи за масло или цел плод, маслинките имаат репутација на одлични помагачи на срцето, но придобивките ги надминуваат само кардиоваскуларните јакнења.

Кога ќе слушнете за главните придобивки, ќе сакате да започнете да живеете на медитерански начин.


Здравствени придобивки
1. Тие се одлична закуска за срцето.
Маслинките се полни со мононезаситени масни киселини, вид на маснотии поврзани со намалување на „лошиот“ холестерол додека го одржуваат „добриот“ холестерол. Моќните антиоксидантни својства на полифенолите од маслинки исто така можат да заштитат од оксидативен и хроничен стрес, кој е клучен иницијативен фактор за срцеви заболувања.

„Истражувањата покажуваат дека исхраната богата со мононезаситени масти и антиоксиданси може да го намали ризикот од дијабетес тип 2“


Дополнително, долгорочните докази сугерираат дека луѓето кои консумираат екстра девствено маслиново масло на дневна основа имаат помал ризик од срцев удар, висок крвен притисок и кардиоваскуларна смртност од оние кои не консумираат.

2. Можат да ја подобрат циркулацијата.
Соединенијата на база на билки во маслинките можат да го зголемат производството на азотен оксид, подобрувајќи ја васкуларната функција преку промовирање на протокот на крв во вашите ткива. Тоа е корисно и за краткорочно и за долгорочно здравје, бидејќи подобрата циркулација подобрува сè, од спринт во теретана до севкупниот ризик од хронични болести.


3. Имаат антиинфламаторни придобивки.
Полифенолите кои се наоѓаат во маслинките можат да помогнат во намалувањето на хроничното воспаление со запирање на оштетувањето на ткивото на органите пред да започне. Покрај тоа, маслинките се најпознати по нивната примарна улога во медитеранската исхрана, која е полна со зеленчук, овошје и 100% цели зрна кои го подобруваат здравјето.

4. Можат да бидат корисни за вашите коски.
Полифенолите исто така можат да ја подобрат минералната густина на коските со намалување на дегенерацијата. Покрај тоа, медитеранската исхрана е поврзана со помал ризик од фрактури кај постарите возрасни лица.

5. Тие можат да го подобрат здравјето на мозокот.
Бидејќи маслинките помагаат да се намали оксидативниот стрес предизвикан од воспаление, тие исто така ги штитат ткивата на виталните органи (т.е. вашиот мозок!) од штетно и потенцијално неповратно оштетување. Друга предност: маслинките содржат витамин Е, антиоксиданс поврзан со подобрување на сознанието и намален ризик од когнитивно опаѓање.

©EKRAN.MK Вестите на интернет страницата на редакцијата ЕКРАН.мк може да се користат исклучиво за лично информирање. Без писмена дозвола од ЕКРАН или посебен договор, не е дозволено превземање, користење или реемитување на вестите, во спротивно ќе уследи фактурирање на име „плагијат“ во вредност од 20.000 денари.

Видете следно

(ФОТО) ПОЧИНАЛА НА 40 ГОДИНИ – Британската водителка која неодамна почина, им оставила трогателно проштално писмо на своите деца

Британската водителка, која почина на крајот на јуни по битка со ракот на дебелото црево, …