Закуски и слатки за луѓе кои имаат висок шеќер во крвта

Ако имате дијабетес, пронаоѓањето на слатки задоволства со малку јаглехидрати и додаден шеќер може да биде предизвик. Во Македонија се зборува дека дури 300.000 пациенти боледуваат од дијабетес, со што сме земја со висока стапка на заболени од оваа болест.
Изборот на грицки кои содржат многу влакна, протеини и масти кои се здрави за срцето, со цел да се поддржи подобра контрола на шеќерот во крвта, може да биде уште потежок, пишува Healthline.
За среќа, достапни се многу опции за исхрана, вклучувајќи и многу што можете да ги направите дома користејќи само неколку состојки. Откривме 12. едноставни слатки закуски и „слатки“ за луѓе кои имаат висок шеќер во крвта.

Темно чоколадо
Кога се консумира умерено, темното чоколадо може да биде здрав и вкусен начин да ги задоволите вашите потреби за слатки.
Тој е особено богат со флавоноиди, еден вид растително соединение кое може да помогне во спречување на отпорност на инсулин и заштита од срцеви проблеми кај луѓето со дијабетес тип 2.
Покрај тоа, темното чоколадо има помалку шеќер, јаглехидрати и калории од млечното, со само 13. грама јаглехидрати во секоја порција од 28. грама.
За најдобри резултати, побарајте некое што содржи најмалку 70% какао и држете се на околу 28 грама одеднаш.


Круши
Крушите се одличен извор на влакна, со над 4 грама влакна, со 21,3 грама јаглени хидрати, во секоја порција од 1 чаша (140 грама).
Влакната ја забавуваат апсорпцијата на шеќерот во крвотокот, што може да го стабилизира нивото на шеќер во крвта после оброците.
Според едно истражување, консумирањето свежи круши може да биде и ефикасна стратегија за подобрување на контролата на шеќерот во крвта кај луѓето со дијабетес.
Можете да уживате во крушите какви што се за слатка и едноставна закуска или да ги исечете на тенки парчиња како чипс и да ги испечете за дополнителна крцкавост.


Јаболка
Јаболката се разновидни, вкусни и хранливи, со 28 грама јаглени хидрати и 5 грама влакна во едно јаболко со средна големина. Тие имаат и низок гликемиски индекс, што е мерка за тоа колку одредена храна влијае на нивото на шеќер во крвта.
Покрај тоа, една студија покажа дека консумирањето јаболко пред јадење ориз помага во намалување на нивото на шеќер во крвта, во споредба со консумирањето само ориз.
Обидете се да исечете јаболка и да додадете малку цимет за лесна закуска или да го споите со малку путер од кикирики за да го зголемите внесот на протеини и здрави масти.

©EKRAN.MK Вестите на интернет страницата на редакцијата ЕКРАН.мк може да се користат исклучиво за лично информирање. Без писмена дозвола од ЕКРАН или посебен договор, не е дозволено превземање, користење или реемитување на вестите, во спротивно ќе уследи фактурирање на име „плагијат“ во вредност од 20.000 денари.

Видете следно

(ФОТО) КОГА ПАРИТЕ НЕ МОЖАТ ДА ТИ КУПАТ СРЕЌА: Атина Оназис – сопругот немилосрдно ја изневерувал, никогаш не ја преболела смртта на саканата личност, многу трагедии и го одбележале животот

Проклетството на семејството Оназис не ка одбегналоЖивотот на Атина Оназис, и покрај нејзиното потекло и …