Уживате во тестенините и чоколадото и сакате да ослабнете? Експерт вели дека тоа е можно!

АКО сакате да се храните поздраво или да изгубите тежина, можеби треба да започнете со уживање во декадентна вечера со тестенини, смета експертот. „Воздржувањето од уживање може да има спротивни резултати“, вели авторот Марк Шацкер за исхрана во својата нова книга „Крајот на желбата“.
Според Шацкер, кога исфрламе вкусна висококалорична храна во корист на вештачки замени, нашите тела и мозоци не се залажуваат. Како резултат на тоа, завршуваме без вкус и предизвикуваме синџир на физиолошки и психолошки реакции кои можат да предизвикаат нездрави навики како што е нездравата исхрана.
„Конзумирањето на храната во која уживате влијае на природната способност на вашето тело да ви каже што му треба“, изјавил тој за Insider, „и поради тоа можеби ќе бидете поздрави и посреќни“.

 


Преработената храна може да го вознемири вашето тело и мозок, предизвикувајќи желба
Јадењето на она што го сакате за да го избегнете јо-јо ефектот е дел од популарното движење против диети наречено интуитивно јадење. Филозофијата на Шацкер се разликува од интуитивната исхрана на два начина.
За разлика од многу поборници за интуитивно јадење и диета, Шацкер вели дека многу луѓе треба да ослабнат поради здравствени причини. Тој, исто така, вели дека не секоја храна е погодна за имплементација во интуитивна диета бидејќи некои производи делуваат така што не принудуваат да јадеме уште повеќе, создавајќи зависност.



„Идејата дека ако следите нагони и склоности, ќе јадете добро е речиси точна“, рекол Шацкер. „Интуитивното јадење функционира сè додека јадете храна што не го лаже вашиот мозок“, вклучително и преработена храна како чипс, колачи и газирани сокови.

Преработената храна има силна комбинација на вештачки вкусови кои ги стимулираат хемикалиите во мозокот поврзани со желбата. Тие нè привлекуваат поради вкусовите кои обично се поврзуваат со калориите, мастите и јаглехидратите што ни се потребни за да напредуваме. Но, преработената храна навистина не го исполнува тоа ветување.


Фокусирајте се на храната што ве заситува
Суштината на желбата за храна е разликата помеѓу „желбата“ и „сакањето“, според Шацкер. „Храната што изгледа примамливо можеби нема да биде задоволувачка за телото, што ќе ве поттикне да јадете повеќе“.
„Постојат намирници кои не привлекуваат, но тие навистина не носат големо задоволство“, рекол тој.
„На пример, може да се најдете како јадете грст чипс без да уживате или дури и да не забележите“.
Спротивно на тоа, уживањето во добро подготвен оброк нуди и физичко и емоционално задоволство и ја намалува веројатноста дека потоа ќе останете со незадоволна желба.


Шацкер рекол дека ова објаснува зошто културите познати по уживање, како што се Италијанците, сè уште имаат значително помала стапка на дебелина од Американците, на пример. Социјалните фактори како што се времето, парите и достапноста на храна, исто така, можат да бидат значајни бариери за удобна и здрава исхрана.
Не мора да купувате увезени италијански тестенини за да јадете добро. Шацкер рекол дека можете да започнете со фокусирање на уживање во храната, без разлика дали тоа е залче чоколадо или едноставен оброк подготвен дома, пишува Insider.

©EKRAN.MK Вестите на интернет страницата на редакцијата ЕКРАН.мк може да се користат исклучиво за лично информирање. Без писмена дозвола од ЕКРАН или посебен договор, не е дозволено превземање, користење или реемитување на вестите, во спротивно ќе уследи фактурирање на име „плагијат“ во вредност од 20.000 денари.

Видете следно

(РЕЦЕПТ/ВИДЕО) МАКЕДОНСКИ КОЛАЧ: Сочен десерт кој се топи во уста

Во посните денови не треба да заборавиме на слатките, па затоа ви пренесуваме рецепт за …