Губење на тежината со помалку или без јаглехидрати? Еве што треба да правите!

Намалување на внесот на јаглени хидрати или целосно исфрлање од исхраната е првото нешто што го правиме кога планираме да ослабнеме. Јаглехидратите се сметаат за најголем виновник за зголемување на телесната тежина. Иако сме свесни дека не сите извори на јаглени хидрати имаат ист статус во процесот на слабеење, самиот факт дека и преработените и изворите од цели житарки спаѓаат во иста категорија фрла сенка врз целата група на храна.


Исхрана за слабеење со малку јаглени хидрати
Исхраната со малку јаглехидрати сугерира да јадете повеќе протеини. Во такви режими, дневниот внес на јаглени хидрати е забранет на повеќе од 20 проценти, 40 проценти треба да бидат протеини, а другите 40 проценти треба да бидат масти.
Овој тип на диета го тера вашето тело во кетоза и нуди привремено и брзо губење на тежината.


Исхрана за слабеење без јаглени хидрати
Овој тип на исхрана ве спречува да внесувате секаков вид јаглени хидрати. Во тој случај, ги добивате сите калории од протеини и маснотии, а тоа на крајот води до супер-брзо губење на тежината. Но, овој вид губење на тежината не е одржлив и води до зголемување на телесната тежина многу брзо по прекинувањето на оваа диета.

Кој е подобар избор?
Без разлика дали станува збор за диета со малку јаглехидрати или без јаглехидрати, и двете опции даваат брзи резултати, но практично е невозможно да се одржат на долг рок.
Според Американското здружение за дијабетес, исхраната со малку јаглени хидрати и богата со протеини е штетна за здравјето, бидејќи може да ја намали мускулната маса, покрај телесната тежина.

Совети за здраво слабеење:
– Секој ден правете некаква физичка активност по 30 минути
– Жените треба да внесуваат 1200-1500 калории дневно
– Губењето повеќе од 2 килограми неделно е нездраво
– Луѓето кои губат тежина полека, имаат поголема веројатност да ги одржат таквите резултати
– Максимум 30 проценти од дневните калории треба да доаѓаат од маснотии
– Вклучете најмалку пет порции овошје и зеленчук во вашата исхрана секој ден
– Не се мерете повеќе од еднаш неделно
– Јадете балансирани оброци и не елиминирајте целосно ниту една група храна

©EKRAN.MK Вестите на интернет страницата на редакцијата ЕКРАН.мк може да се користат исклучиво за лично информирање. Без писмена дозвола од ЕКРАН или посебен договор, не е дозволено превземање, користење или реемитување на вестите, во спротивно ќе уследи фактурирање на име „плагијат“ во вредност од 20.000 денари.

Видете следно

(ФОТО) Објавена новата корона карта на ЕУ: Нема зелени области!

Европскиот центар за контрола и превенција на болести објави нова мапа на короната на Европа, …