Како ОДЕЊЕТО влијае на слабеењето? Еве колку би требало да бидеме активни!

Кога станува збор за стратегии за вежбање за слабеење, одењето е потценето во таа смисла. Време е да го смениме тоа.
Постојат многу работи што го поддржуваат одењето, вклучително и тоа што не треба да носите работи од спандекс, не мора да одите во специјална сала за да го направите тоа. Покрај тоа, не само што можете да изгубите тежина на тој начин, туку колку повеќе тежите, толку полесно ќе биде да изгубите тежина.

За да го направите одењето навистина да ви помогне да изгубите тежина, имајте неколку работи на ум.

Одење и губење на тежината
Направете повеќе отколку што правите сега

Не постои магична формула за тоа колку чекори, километри или часови треба да одите за да ја изгубите тежината што ја сакате. Од почеток, клучно е да направите повеќе отколку што правите сега. Ако имате работа каде што сте на нозе цел ден, треба да направите повеќе од тоа. Но, ако имате седечка работа, прошетка секоја вечер после вечера може да покаже вистински резултати.

Многу се зборува за постигнување на 10.000 чекори дневно од здравствени причини. Сепак, прво одредете ја основната линија. Ако одите само 3.000 чекори секој ден, не обидувајте се да направите 10.000 следниот ден. Целете 5.000 секој ден за една недела. Одете на 7.000 следната недела.

Форсирајте малку
Најдобар начин за губење тежина е да ги оспорите интервалите – периоди на побрзо одење прошарани со периоди на побавно одење. Истражувањата откриле дека пешаците со интервал губат повеќе тежина отколку луѓето кои постојано одат со иста брзина. Се разбира, ако навистина сакате да ја промените структурата на вашето тело, треба да додадете вежби за сила. Запомнете дека контролирањето на стресот, спиењето и храната, исто така, придонесуваат за губење на тежината.

Нека тоа биде ваша работа
Не треба да пешачите еден час за да ослабите на почетокот (иако е добро да работите на тоа), но важно е да стекнете навика да пешачите секој ден. Направете го тоа дел од вашата дневна рутина – нешто што го правите дури и без да размислувате за тоа – дури и ако пешачите само 10 или 15 минути во некои денови од неделата. Одете каде што можете, паркирајте го автомобилот подалеку од продавницата, на пример, и одете по скалите, а не со лифтот.

©EKRAN.MK Вестите на интернет страницата на редакцијата ЕКРАН.мк може да се користат исклучиво за лично информирање. Без писмена дозвола од ЕКРАН или посебен договор, не е дозволено превземање, користење или реемитување на вестите, во спротивно ќе уследи фактурирање на име „плагијат“ во вредност од 20.000 денари.

Видете следно

Музичкиот фестивал „Андерфест 4“ ќе се одржи на 1. октомври 2022. година

Прогресивниот, музички фестивал АНДЕРФЕСТ е закажан за први октомври 2022 година. Публиката и овој пат ќе има …