Направете го овој едноставен тест за 90 секунди и дознајте во каква форма е вашето срце!

ВО СЛУЧАЈ да се запрашаме во каква форма е нашето тело и кое ниво на оптоварување за време на физичката активност нашето срце може да го издржи, а ние немаме значителни здравствени проблеми, постои тест што можеме сами да го направиме. Новата студија објавена од Европското здружение за кардиологија сугерира едноставни и брзи начини за само-тестирање на работата на нашето срце. Вредностите беа измерени во МЕТ-ови.
МЕТ означува метаболички еквивалент и се однесува на количината на енергија што телото ја троши при извршување на одредена активност. На пример, кога седиме на стол, телото троши 1 МЕТ, а вредноста на 1 МЕТ е 3,5 мл/кг/мин кислород. Ако го зголемиме нивото на МЕТ за две вредности, ги намалуваме шансите за умирање од срцеви заболувања за една третина.

Тестирање и функционирање на срцето
Д -р Исус Петеиро од Универзитетската болница „А Коруња“ во Шпанија вели дека ако ни требаат повеќе од минута и половина за да поминеме вкупно 60 чекори (4 сета од 15), нашето срце не е во најдобра форма.
Студијата опфатила 165, пациенти за кои постоело сомневање дека страдаат од коронарна срцева болест. Сите тие имале проблеми со болки во градите и отежнато дишење додека вежбале. Сите учесници оделе и трчале по лента и постепено го зголемувале својот интензитет. Кога биле исцрпени, ќе се измерат нивните капацитети во МЕТ. После тоа, им било дозволено да се одморат 15. до 20. минути, по што ќе направат тест со скалите.


За време на тестот, на ниту еден учесник не му било дозволено да трча или да застанува. Пациентите кои се искачиле во рок од 45. секунди достигнале повеќе од 9-10 МЕТ-ови. Од друга страна, оние на кои им биле потребни повеќе од минута и половина имале помалку од 8 МЕТ-ови. Ова ниво е поврзано со поголема шанса за прерана смрт.

Што да направите за здравјето на срцето
Високиот крвен притисок, високото ниво на холестерол и отчукувањата на срцето надвор од нормалниот опсег го зголемуваат ризикот од срцеви заболувања. Она што треба да се направи е дефинитивно редовно вежбање, најмалку 150 минути со среден интензитет или 75 минути со висок интензитет неделно.
Друг фактор е правилната и урамнотежена исхрана. Доволно овошје и зеленчук, цели зрна, храна богата со растителни влакна, јатки, риба полна со омега-3 киселини, млечни производи со малку маснотии, здрави масти, ограничување на потрошувачката на алкохол, како и сол и потрошувачка на повеќе бело месо во споредба со црвеното.

©EKRAN.MK Вестите на интернет страницата на редакцијата ЕКРАН.мк може да се користат исклучиво за лично информирање. Без писмена дозвола од ЕКРАН или посебен договор, не е дозволено превземање, користење или реемитување на вестите, во спротивно ќе уследи фактурирање на име „плагијат“ во вредност од 20.000 денари.

Видете следно

Сексуалниот живот се подобрува во текот на есента, причината е повеќе од интересна!

За да откриеме како сезоните влијаат на нашето либидо, истражувачки тим од Универзитетот „Ludwig Maximilians“ …