(ВИДЕО+Рецепт) Чекор по чекор: Како во налетот на корона да го зајакнете имунитетот

Се чини дека пандемијата нема крај и затоа е многу важно нашиот имунитет да биде силен. Ги издвојуваме најважните ставки на тој пат што треба да се следат и во пандемијата и надвор од неа.
Витамин Д
Витаминот Д е многу важен за нашето здравје, но сега станува се поизразен затоа што се покажа дека е одличен за зајакнување на имунитетот во борбата против Ковид -19.
Вообичаената препорачана дневна доза на витамин Д за бебиња до една година е 10 микрограми, за деца, бремени жени, доилки и возрасни 15 микрограми, и за оние над 70. години 20 микрограми. Доза од 10. микрограми е всушност 400 ИЕ витамин Д.
Покрај додатоците, многу е подобро да го нахраните телото со витамин Д ако сте на сонце 10 до 30 минути неделно за време на убави денови. Јадете риба, морска храна, печурки, жолчки и друга храна богата со витамин Д.

Намирници богати со витамин Д.
* масло од црн дроб од риба – 15.000 ИЕ витамин Д во 100 гр
* конзервиран лосос – 1.260 ИЕ витамин Д во 100 гр
* одгледувана пастрмка, печена – 1.140 ИЕ витамин Д во 100 гр
* печурки изложени на ЗВ зраци – 786 ИЕ витамин Д во 100 гр
* скуша – 684 ИЕ витамин Д во 100 гр
* сардини во масло, исцедено – 288 ИЕ витамин Д во 100 гр
* пржено јајце – 88 ИЕ витамин Д во 100 гр
* полномасно млеко – 52 ИЕ витамин Д во 100 гр
* варено говедско месо – 16 ИЕ витамин Д во 100 гр
* јогурт – 36-50 ИЕ витамин Д во 100 гр


Витамин Ц
„Овој витамин учествува во многу процеси во телото, но е особено важен за имунитетот, во спречување и одложување на појавата на некои видови рак, кардиоваскуларни заболувања, други состојби како резултат на оксидативен стрес, протеински метаболизам, заздравување на рани, апсорпција на железо“, т врдат стручњаците.
Тие забележуваат дека храната е најдобриот извор на витамин Ц, првенствено црвени и зелени пиперки, портокали, грејпфрут, лимон, киви, брокула, прокељ, домати, јагоди и спанаќ.

Намирници богати со витамин Ц.
* калинка – 426 мг витамин Ц во 100 гр
* зелени лути пиперки – 242 мг во 100 гр
* црни рибизли – 181 мг витамин Ц во 100 гр
* свеж лист од мајчина душица – 160 мг витамин Ц во 100 гр
* магдонос – 133 мг витамин Ц во 100 гр
* црвен пипер – 128 мг витамин Ц во 100 гр
* брокула – 54 мг витамин Ц во 100 гр
* портокал – 53 мг витамин Ц во 100 гр
* свежо исцеден сок од лимон – 46 мг витамин Ц во 100 гр
* зелка – 37 мг витамин Ц во 100 гр
Сепак, додатоците се исто така соодветна замена ако не можеме да јадеме разновидна исхрана.
Струката истакнува дека дозите што ги толерира нашето тело се 2.000 мг, но дека е сосема доволно од некои 200-500 мг, а дозите до 1.000 мг се ако сте под посебен напор и стрес.


©EKRAN.MK Вестите на интернет страницата на редакцијата ЕКРАН.мк може да се користат исклучиво за лично информирање. Без писмена дозвола од ЕКРАН или посебен договор, не е дозволено превземање, користење или реемитување на вестите, во спротивно ќе уследи фактурирање на име „плагијат“ во вредност од 20.000 денари.

Видете следно

20 НАЈГОЛЕМИ ЛАГИ поврзани со сексот – дали верувате во некоја од нив!?

Најчесто тоа е производ на незнаење, но и на предрасуди. И навистина има многу од …