Оваа популарна храна ги намалува висцералните маснотии, најопасни за здравјето

Добро е да се знае која храна може директно да влијае на составот на телото и да игра улога во намалувањето на висцералното масно ткиво…
Сте ја слушнале изреката – вие сте она што го јадете. Ова е особено точно кога станува збор за висцерална маст. Висцералната маст е еден вид маснотии во абдоминалната празнина, затоа ги опкружува нашите витални органи.
Овој тип на маснотии е поврзан со лоши здравствени резултати, во споредба со поткожното масно ткиво, кое живее директно под нашата кожа. Висцералната маст е многу попроблематична од поткожното масно ткиво што се наоѓа на нашите бутови, колкови и раце.
Покрај тоа, висцералната маст може да го попречи оптималното функционирање на нашите внатрешни органи. На пример, во црниот дроб е поврзано со гликоза, липиди и ендокрина дисфункција.
Истражувањата покажуваат дека слабеењето само по себе можеби не е најдобриот показател за здравјето, но дека губењето на висцералната маст игра клучна улога во нашата метаболичка благосостојба. Ова значи дека зголемувањето на висцералната маст може да влијае на се, од здравјето на хормоните до нивото на холестерол.
Затоа, добро е да се знае која храна може директно да влијае на составот на телото и да игра улога во намалувањето на висцералното масно ткиво.


Масна риба
Масните риби, како лосос, туна, сардини и скуша, се добар извор на омега-3 масни киселини. Оваа риба е богата со здрави масти, протеини и витамин Д.

Кокосово масло
Кокосовото масло има лоша репутација поради високата содржина на заситени масти. Сепак, истражувањата покажуваат дека специфичен тип на маснотии во кокосовото масло, триглицериди со среден ланец, може значително да ја намали вкупната количина на маснотии што ги складира телото.


Грав
Едно истражување сугерира дека консумирањето повеќе грав може да помогне да се намали севкупната акумулација на висцерална маснотија, вели диететичарката Никол Стефанов.
Можна причина за тоа е што гравот е извор на пребиотички растворливи влакна.

Јогурт
Истражувањата сугерираат дека конзистентниот внес на јогурт ја намалил количината на складирана маснотија во стомакот. Јогуртот содржи голем број макронутриенти и е добар извор на протеини. Може да ја подобри заситеноста и да помогне во вкупниот внес на калории.
Покрај тоа, јогуртот содржи здрави бактерии, пробиотици, кои помагаат да се балансираат цревните бактерии и се намалуваат надуеноста или други дигестивни проблеми.

Јајца
Јајцата се совршен извор на протеини и здрави масти, и можете со нив да го започнете секој ден. Покрај тоа што обезбедуваат хранливи материи, тие можат да влијаат на прераспределбата на телесните масти.

©EKRAN.MK Вестите на интернет страницата на редакцијата ЕКРАН.мк може да се користат исклучиво за лично информирање. Без писмена дозвола од ЕКРАН или посебен договор, не е дозволено превземање, користење или реемитување на вестите, во спротивно ќе уследи фактурирање на име „плагијат“ во вредност од 20.000 денари.

Видете следно

Кој е вистинскиот маж за вас на основа на вашата личност?

Дали некогаш сте пронашле личност која физички ве привлекува многу, но кога малку подобро ќе …