АКО САКАТЕ КИКИРИКИ МУ ПРАВИТЕ ГОЛЕМА УСЛУГА НА СВОЈОТ ОРГАНИЗАМ: Ги внесувате витамините Б и Е како и многу МИНЕРАЛИ, а помагаат и кај ОВА…

Истражувачите откриле дека секојдневното консумирање кикирики може да помогне во здравјето на срцето.
Научните индикации укажуваат, но не докажуваат, дека консумирањето 400 грама јатки, вклучително и кикирики, како дел од исхраната со малку заситени масти и холестерол, може да го намали ризикот од срцеви заболувања.
Ако јадете кикирики секој ден, ќе добиете протеини, витамини, минерали и многу повеќе. Кикириките имаат повеќе протеини од било која ајтка (7 г на оброк), содржат повеќе од 30 основни витамини и минерали и се добар извор на влакна и маснотии.

Витамини и минерали
Витамин Е: Витаминот Е е антиоксиданс во исхраната кој ги штити клетките од оксидативен стрес, нормален, но штетен, физиолошки процес.
Магнезиум: Магнезиумот е важен за мускулната функција, вклучително и срцето, ензимската функција и производството на енергија.
Фолат: Фолат е потребен за клеточна поделба, што значи дека правилниот внес на фолати е особено важен за време на бременоста и растењето кога децата растат брзо.
Бакар: Бакарот е неопходен за формирање на црвени крвни клетки и за здрави крвни садови, нерви, имунолошки систем и коски.
Фосфор: Фосфорот е важен за формирање на заби и коски, раст на клетките и мускулна функција. Исто така, му помага на телото да ги претвори витамините во клеточна енергија.
Влакна: Влакната ја заситуваат исхраната и влијаат на чувството на глад, односно го продолжуваат чувството на ситост кај луѓето. Помагаат и при варење.

Кикириките се исто така одличен извор на:
Ниацин: Ниацинот е важен витамин Б кој помага во претворање на храната во енергија, му помага на дигестивниот и нервниот систем и има позитивен ефект врз кожата.
Манган: Манганот е важен за обработка на холестеролот и хранливите материи, како што се јаглехидрати и протеини.
Значи, дали е безбедно да се јаде кикирики секој ден? Краткиот одговор е да, пишува National Peanut Board. Јадењето кикирики секојдневно може да има големи здравствени придобивки.

©EKRAN.MK Вестите на интернет страницата на редакцијата ЕКРАН.мк може да се користат исклучиво за лично информирање. Без писмена дозвола од ЕКРАН или посебен договор, не е дозволено превземање, користење или реемитување на вестите, во спротивно ќе уследи фактурирање на име „плагијат“ во вредност од 20.000 денари.

Видете следно

Дина Дума откри дека вистински настан и бил инспирација за „Сестри“

Филмот „Сестри“ на режисерката Дина Дума го отвори 42. издание на ИФФК „Браќа Манаки“во Битола, …