Најлошите работи кои ги конзумирате НАУТРО се КАФЕ и ЈОГУРТ: Променете ги овие навики и ќе го истопите САЛОТО од стомакот!

Ако вашата цел е губење на тежината, веднаш ослободете се од овие навики за појадок!
Појадокот ни дава енергија и сила за цел ден, го покренува нашиот систем, варење, па дури и имунитет, но ако јадеме погрешна храна, ќе направиме штета.

Има храна која нутриционистите никогаш не ја јадат за појадок, но и цели групи на храна што треба да се избегнуваат. Тие се особено фатални ако имате маснотии во стомакот и сакате да изгубите на тежина!
– Појадокот е важен за намалување на обемот на стомакот, бидејќи штом го покренеме метаболизмот наутро, го намалуваме ризикот од дебелина. Исто така, мора да внимавате на храната што предизвикува надуеност, каде појадокот ќе ви биде од голема помош – изјави д -р Лори Рајт, нутриционист.


Го прескокнувате појадокот
Ако не јадете протеини наутро и ако работите на кафе цело утро и се борите со гладот, не си правите услуга. Луѓето кои го прескокнуваат појадокот подоцна се прејадуваат.
– Луѓето кои појадуваат консумираат многу повеќе влакна, што природно го сузбива апетитот. Значи, не само што добар појадок ќе ве засити, туку и паметно избраната храна ќе ви овозможи да јадете помалку во текот на денот – рекла д -р Рајт.


Јадете премногу брзо
Може да доведе до надуеност, бидејќи варењето започнува во устата, со џвакање и мешање на храната со плунка. Ако не сте џвакале добро, туку сте „проголтале“ појадокот, може да очекувате проблеми со стомакот и зголемување на телесната тежина.

Не внесувате протеини
– Тие се клучни за чувството на ситост и стабилизирање на шеќерот во крвта. Земете јајца или дури и авокадо за да добиете протеини – советува д -р Рајт.

Купувате производи со намалена содржина на маснотии
Знајте дека оваа маст се компензира со јаглени хидрати, така што храната има текстура, густина и вкус што маснотиите вообичаено ја даваат. Обрнете посебно внимание на млечните производи и печивата. Може да бидат полни со шеќер и други јаглехидрати, а доколку не јадете протеини, повторно ќе бидете гладни многу брзо и нема да ги добиете потребните хранливи материи. Прочитајте ја и вистината за јогуртот што го пиеме со печива!

Пиете кафе со шеќер
Ако пиете слатко кафе, понекогаш наместо појадок, сметајќи дека шеќерот ќе ви даде енергија, знајте дека ќе бидете гладни и пред да стигнете во канцеларија. Вака земениот шеќер ќе направи брз скок на вредноста на шеќерот во крвта, а по ненадеен скок доаѓа до ненадеен пад, чувство на нервоза, недостаток на енергија, па дури и главоболка.

Извор: magazin.novosti.rs

©EKRAN.MK Вестите на интернет страницата на редакцијата ЕКРАН.мк може да се користат исклучиво за лично информирање. Без писмена дозвола од ЕКРАН или посебен договор, не е дозволено превземање, користење или реемитување на вестите, во спротивно ќе уследи фактурирање на име „плагијат“ во вредност од 20.000 денари.

Видете следно

Губење на тежината со помалку или без јаглехидрати? Еве што треба да правите!

Намалување на внесот на јаглени хидрати или целосно исфрлање од исхраната е првото нешто што …