Топ 10. намирници за хидратација во летните жештини

5. Грејпфрут
За хидратација, грејпфрутот е уште поефикасен, се состои од 90% вода и содржи само 75 калории. Едно истражување покажа дека консумирањето половина грејпфрут пред секој оброк во текот на три месеци доведува до губење на 1,5 кг. Состојките на грејпфрут помагаат во согорување на маснотиите и стабилизирање на шеќерот во крвта, а лимоноидите во грејпфрутот го детоксифицираат и потиснуваат формирањето на малигни клетки.

6. Зелка
Зелката е одлична за „наводнување“ на телото, и се исплати да се јаде во секое време од годината. Познато е дека го намалува холестеролот и има антиоксидативно дејство благодарение на големата количина на витамин Ц. Благодарение на влакната, помага и при слабеење. Најдобро е да се јаде сирова како состојка за салата или салата.

7. Ананас
Вкусното летно овошје има силни хидратантни својства и го подобрува варењето благодарение на бромелаин, соединение кое има многу лековити својства. Ананасот не само што има прекрасен вкус, туку и промовира детоксикација и слабеење.

8. Пиперка
Зелените пиперки имаат за нијанса поголема содржина на вода од жолтата и црвената, но не можете да погрешите што и да каснете. Популарна е како извор на антиоксиданси.

9. Ротквица
Ротквицата е уште еден зеленчук со над 95 проценти содржина на вода, а дополнителен адут е богатството на антиоксидансот катехин. Сецканите крцкави ротквици се одличен прилог за многу јадења.

©EKRAN.MK Вестите на интернет страницата на редакцијата ЕКРАН.мк може да се користат исклучиво за лично информирање. Без писмена дозвола од ЕКРАН или посебен договор, не е дозволено превземање, користење или реемитување на вестите, во спротивно ќе уследи фактурирање на име „плагијат“ во вредност од 20.000 денари.

Видете следно

Сексуалниот живот се подобрува во текот на есента, причината е повеќе од интересна!

За да откриеме како сезоните влијаат на нашето либидо, истражувачки тим од Универзитетот „Ludwig Maximilians“ …