Автофагија – тренд или стар рецепт за здравје?

Можеби сето ова не звучи така лесно, но како што вели д-р Иванов, организмот ќе се навикне на ваква исхрана по една недела, а по три или четири дена треба да се почувствуваат позитивните ефекти. т.е. да имате повеќе енергија за дневните активности.

„Постојат неколку принципи на здрава исхрана кои важат и за автофагијата. Првиот и најважен е колку е добра храната што ја јадеме. Ако сакаме слатки, изберете овошје, суво овошје, пити со цреши, јаболка, ореви или афион или овошна торта. Можеме да направиме млечен шејк со бадемово, кокосово или некое друго растително млеко, да го измешаме со рогач, какао, мед и овошје. Ако сме за пудинг, можеме да го згуснеме сето тоа, на пример со авокадо. За појадок, треба да јадеме природни, необработени јаглехидрати, овошје, житарици, мед. За ручек, зеленчук, чорби, мешунки на прво место, како и супи или супи од зеленчук. Друг принцип на здрава исхрана се однесува на количината што ја јадеме. Не треба да заборавиме дека лекот може да биде и отров, ако не ја земеме предвид дозата. И како трет принцип, треба да бидеме внимателни кога јадеме. Не ноќе! Ако тоа е нашиот принцип, нашиот организам ќе биде во безбедна физиолошка зона, а телесната тежина ќе се регулира“, објаснува д-р Иванов.


Иако автофагијата им се препорачува на сите како процес што е вграден кај секој од нас, неисхранети луѓе, бремени жени, деца и луѓе кои се на инсулин треба да се консултираат со својот лекар по ова прашање. Иако многумина ќе речат дека времето на пандемија на коронавирусот не е најдобриот период за гладување, д-р Иванов смета дека автофагијата има позитивен ефект врз имунитетот со тоа што ќе го подигне на повисоко ниво и додава дека овој вид исхрана не значи гладување, туку не јадење од ручек до појадок. Тоа е превентивен, терапевтски и детоксикациски процес кој подмладува и дава виталност.
„Скоро и да нема модерна болест на која автофагијата не влијае позитивно – од дебелина, преку инсулинска резистенција и хиперинсулинемија, дијабетес тип 2, автоимуни болести, алергии, егзема, слаб имунитет, цревна кандидијаза, висок крвен притисок, хроничен замор, атеросклероза, зголемени маснотии во крвта до малигни заболувања“, вели д-р Иванов.


За придобивките од автофагијата сведочат и откритијата на јапонскиот научник Јошинори Охсуми, кој посочувајќи ги механизмите врз кои се заснова, ја доби Нобеловата награда за медицина во 2016. година.
И, конечно – ако не земате храна подолго од 12. часа е сè уште премногу за вас, тоа може да значи дека автофагијата се постигнува со физичка активност што доведува до потење и замор, како и со туширање со топла и ладна вода, со совет на доктор Иванов ако така се туширате да ги избегнувате темето и стапалата.

©EKRAN.MK Вестите на интернет страницата на редакцијата ЕКРАН.мк може да се користат исклучиво за лично информирање. Без писмена дозвола од ЕКРАН или посебен договор, не е дозволено превземање, користење или реемитување на вестите, во спротивно ќе уследи фактурирање на име „плагијат“ во вредност од 20.000 денари.

Видете следно

(ВИДЕО) 5. ГОДИНИ БИЛА КАЛУЃЕРКА, А ПОТОА ДОНЕЛА ЖИВОТНА ОДЛУКА: Денес е мажена жена и мајка на шест деца!

Поранешна калуѓерка раскажала дека била калуѓерка во манастир пет години и одлучила да го промени …