УСПОРУВА СТАРЕЕЊЕ, ШТИТИ ОД БОЛЕСТИ: Зошто витаминот Е е важен во исхраната!

Витаминот Е е вреден за здравјето и затоа е добро да се вклучи во менито во форма на одредена храна. Во спротивно, постои можност да се појават разни здравствени проблеми и болести.
Оние што ги следат препораките можат да бидат смирени кога станува збор за антиоксиданти и заштита од продирање на штетни радикали. Витаминот Е има корисен ефект врз изгледот на кожата и го забавува нејзиното стареење, а потоа ја намалува можноста за развој на хронични заболувања, но го штити и имунитетот. Ако сакате да откриете која храна е меѓу оние богати со овој витамин, останете со нас и откријте подолу.

1. Маслинки



Ако сакате комбинација од горчина и сол, тогаш ова, претежно грчко јадење, е вистинскиот избор за вас. Без разлика дали се свежи или конзервирани во масло, маслинките обезбедуваат доволна количина на витамин Е. Поточно, 100 г на ден се доволни за 25. проценти од препорачаниот внес.

2. Авокадо



Ова овошје не е популарно без причина, бидејќи клиентите го препознаваат квалитетот. Едно авокадо придонесува со една третина од препорачаната дневна доза на витамин Е. Покрај свежата форма, може да се користи и за подготовка на салати, сос гвакамоле, хумус, намази и сендвичи.

©EKRAN.MK Вестите на интернет страницата на редакцијата ЕКРАН.мк може да се користат исклучиво за лично информирање. Без писмена дозвола од ЕКРАН или посебен договор, не е дозволено превземање, користење или реемитување на вестите, во спротивно ќе уследи фактурирање на име „плагијат“ во вредност од 20.000 денари.

Видете следно

11 знаци дека мажот се откажува од вашата врска

Тажната вистина е дека дури и ако сте подготвени да поминете низ хаос само за …