КОМБИНАЦИИ НА ХРАНА КОИ СЕ УБИСТВЕНИ ЗА ОРГАНИЗМОТ: Овие намирници никогаш не треба да ги јадете заедно!

Нутриционистите тврдат дека изборот на храна е исто толку важен колку и комбинирањето на една со друга…
Секој има различен вкус и сака понекогаш да јаде сосема различни комбинации на храна. Иако ова можеби ви изгледа безбедно, постојат неколку комбинации кои воопшто не е добро да се мешаат. Затоа водечките нутриционисти се вознемирени, бидејќи овие три комбинации се прилично честа грешка.
Ако сакате да бидете здрави и секогаш да изгледате совршено, да се чувствувате совршено во вашето тело, тогаш е важно да знаете кои се тие комбинации.
Храна што никогаш не треба да јадете заедно – погледнете кои се тие:
Честопати причината за оваа комбинација на различна храна е едноставно незнаењето дека не е добро за организмот. На пример, постојат многу корисни супстанции кои добро се апсорбираат само во комбинација со други.

Леб и џем
Ова не е само лоша, туку дури и нездрава комбинација на храна. Ова се должи на фактот дека комбинацијата на овие две намирници го зголемува нивото на шеќер во крвта.
Белиот леб има особено висок гликемиски индекс (ГИ), што всушност делува како индикатор за тоа колку брзо производот може да ја подигне гликозата во крвта.
Ако мислите дека лебот од интегрално брашно може да се комбинира со џем, тогаш повторно грешите. Причината е иста, имено таквата комбинација повторно доведува до зголемување на шеќерот во крвта.
Денес е докажано дека ненадејните промени во нивото на гликоза во крвта доведуваат до голем број здравствени проблеми, вклучувајќи многу сериозно оштетување на панкреасот.
Од друга страна, тоа е причина за остри флуктуации на енергијата, кои исто така не се воопшто корисни за организмот. Многу е подобра идеја да се комбинира парче леб со путер затоа што се покажало дека ја намалува брзината со која гликозата достигнува во крвта на човекот.

Салата без маснотии
Тешко дека веднаш можете да се сетите на причината зошто ова е опасно за вашето здравје. Вистината лежи во фактот дека кога не додавате масло или маслиново масло во салатата и ја зачинувате само со лимон или други преливи, тоа спречува апсорпција на повеќето хранливи материи.
Друга студија неодамна беше објавена во American Journal of Clinical Nutrition. Докажува дека корисните каротеноиди не можат да се варат без додавање маснотии во салатата. Се разбира, ова е далеку од тоа да биде единствениот прехранбен производ чии корисни состојки не можат целосно да се апсорбираат без масло или маслиново масло.
Затоа е добра идеја да додадете малку маснотии во салатата. Ако сте на диета, тогаш салатата можете да ја зачините со 1-2 лажици маслиново масло, а тоа својот вкус ќе го одигра на сосема нов и лудо вкусен начин.

Чај со млеко
Без разлика дали сакате црн или зелен чај, и двата се преполни со толку многу здрави антиоксиданти. Тие пак играат клучна улога во намалувањето на воспалителните процеси. Во споредба со овие два вида, зелената боја е многу поповолна за организмот бидејќи содржи помалку кофеин од црната боја.
Покрај тоа, заситен е со многу здрави состојки, кои телото може да не ги апсорбира совршено ако додадете млеко во чајот.
Ова се должи на фактот дека со додавање на овој производ, неговите протеини се врзуваат за толку корисни антиоксиданти и тие не се апсорбираат.

©EKRAN.MK Вестите на интернет страницата на редакцијата ЕКРАН.мк може да се користат исклучиво за лично информирање. Без писмена дозвола од ЕКРАН или посебен договор, не е дозволено превземање, користење или реемитување на вестите, во спротивно ќе уследи фактурирање на име „плагијат“ во вредност од 20.000 денари.

Видете следно

Јогурт за нега на лицето? Еве како функционира моќниот пробиотик!

Јогуртот има бројни позитивни ефекти. Јогуртот е популарно јадење ширум светот, а покрај нутритивните придобивки, …