Диета која Бразилките ја држат пред одење на плажа – Топат и до 12. килограми за 1. месец!

Таканаречената „бразилска диета“ има две варијанти – помалку здрава, брза и втора во која ослабнувате околу 12. килограми за еден месец.
Во втората, правило е да се јаде до пет пати на ден, но менито најмногу вклучува овошје и зеленчук. Како и со другите диети, потребно е да се одржува секојдневната физичка активност, барем во умерена форма.
Оваа диета точно диктира што да јадете секој ден во неделата, и еве како изгледа.

Понеделник
Појадок: банана, портокал, чаша исцеден сок од портокал
Ужина: исцеден сок од портокал и една кришка тост
Ручек: 100 грама варена бела риба, 100 грама сурова салата од зеленчук по ваш избор (за салата можете да користите храна богата со растителни влакна за да го забрзате варењето)
Вечера: Исто како и ручекот
Пред спиење: чаша исцеден сок од портокал и еден тост


Вторник
Појадок: едно меко варено јајце, чаша сок од јаболко
Ужина: 1 парче тост, чаша сок од јаболко
Ручек: 100 грама варено месо, 2 варени компири и 4 листови зелена салата
Вечера: 200 грама варена риба, тврдо варено јајце, зелена салата, грашок
Пред спиење: една чаша сок од јаболко и тост


Среда
Појадок: една чаша немрсно млеко и едно парче тост
Ужина: 100 грама сирење со малку маснотии
Ручек: 100 грама ориз, 150 грама свежа зелка салата со прелив од еден лимон и една лажичка сецкан магдонос
Вечера: 100 грама варено месо, четири лисја зелена салата и едно јаболко
Пред спиење: чаша сок од јаболко и парче тост

©EKRAN.MK Вестите на интернет страницата на редакцијата ЕКРАН.мк може да се користат исклучиво за лично информирање. Без писмена дозвола од ЕКРАН или посебен договор, не е дозволено превземање, користење или реемитување на вестите, во спротивно ќе уследи фактурирање на име „плагијат“ во вредност од 20.000 денари.

Видете следно

Корисни маснотии – Кафеавите маснотии СОГОРУВААТ калории и го ТОПЛАТ телото – Еве зошто е добро да ги имате!

Сите се трудиме да имаме што помалку маснотии во телото, но тоа не важи за …