Седум супернамирници кои можат да бидат опасни ако се консумираат во прекумерни количини

4. Авокадото може да предизвика насобирање на маснотии
Авокадото се здоби со глобална популарност во последниве години како суперхрана поради изобилството на хранливи својства. Една порција авокадо компензира за четвртина од потребата за витамин К кај возрасните, петтина од потребата за фолати и една десетина од дневните потреби за витамин Е. Исто така е богато со омега-3 и растителни влакна, но премногу авокадо исто така може да доведе до воспаление, надуеност и стомачни проблеми.
Поради своите масни својства, авокадото не само што е хранливо, туку има и висока содржина на калории. Како и секоја друга таква храна, прекумерната конзумација може да доведе до зголемување на телесната тежина. Ако планирате да вклучите авокадо во вашиот план за дневно јадење, експертите препорачуваат јадење 50 грама или околу една третина до половина авокадо.

5. Хумусот може да доведе до дебелина
Хумус е средноисточен сос направен од наут, паста од сусам, лимон, лук и маслиново масло. Индивидуално, сите овие состојки содржат различни здравствени придобивки; но кога се комбинираат, треба да се биде внимателен со нивната конзумација. Хумусот не е погоден само за вегани и оние со алергии на јатки, глутен и млечни производи, туку е поврзан со подобрување на дигестивниот систем и контрола на шеќерот во крвта.
Исто така, повеќето хумус од продавница не е толку здрав и може да содржи дури и опасни состојки, како што се големи количини на натриум, непотребни масла и конзерванси. Таквиот хумус може да придонесе за ризик од дебелина.


6. Туната може да влијае на вашите моторни способности
Туната е протеин со малку маснотии, кој е богат со омега-3 и витамин Б12. Истражувањата покажале дека јадењето туна е добро за срцето и го зајакнува здравјето на очите, имунитетот и го намалува крвниот притисок. Слично на лососот и другите риби, туната содржи жива, што ја прави опасна храна кога се јаде во големи количини и често. Труењето со жива се манифестира во проблеми со меморијата или губење на видот, треперење на телото и вкочанетост.


7. Зелениот чај може да предизвика болки
Поради својата висока содржина на антиоксиданси, зелениот чај е означен како еден од најздравите пијалоци во светот. Откриено е дека антиоксидансите во зелениот чај го намалуваат ризикот од рак и срцеви заболувања, согоруваат маснотии и ја подобруваат функцијата на мозокот. Иако има безброј придобивки од зелениот чај, прекумерните количини на зелен чај можат да предизвикаат негативни несакани ефекти, особено поради високата содржина на кофеин.
Ефектите од премногу консумирање кофеин вклучуваат несоница, главоболки, палпитации и металоиди. За оние со мала толеранција на производи со кофеин, зелениот чај исто така може да предизвика металоиди и проблеми со варењето. Според експертите, 3 до 5 чаши зелен чај на ден е повеќе од доволно за просечен возрасен човек, пишува Bright Side.

©EKRAN.MK Вестите на интернет страницата на редакцијата ЕКРАН.мк може да се користат исклучиво за лично информирање. Без писмена дозвола од ЕКРАН или посебен договор, не е дозволено превземање, користење или реемитување на вестите, во спротивно ќе уследи фактурирање на име „плагијат“ во вредност од 20.000 денари.

Видете следно

Дали се држите за раце или не? Дали шетате прегрнати? Што може да открие ОДЕЊЕТО ПО УЛИЦА за вашата ВРСКА!

Има ли нешто поромантично од есенска прошетка со саканата личност? Зборувајќи за тоа, дали имате …