Пролетна детоксикација со која за 4. дена се симнуваат 4. килограми

Ја соблековме топлата облека, но оние неколку килограми што се насобраа за време на студените месеци и празници – никако. Во исто време, јаката храна си го направи своето, се чувствувате подуени, па сè повеќе размислувате за пролетна детоксикација. Нутриционистката Бранка Мирковиќ кажува како да се исчисти телото од токсини и да се подготви за летните денови. Добрата вест е дека на тој начин ќе ги изгубиме и вишокот килограми.

Здравата избалансирана исхрана е клучот за добро здравје, но исто така и витка линија. Сепак, понекогаш претеруваме со масна, пржена, силна храна, па затоа е време малку да го исчистиме телото, особено со доаѓањето на пролетта. Има многу диети и совети, па од каде да започнеме?

„Секако, најдобро е да јадете многу свеж зеленчук, како и овошје. Овошни салати и додатоци без шеќер се добри. Овој режим е одличен да се спроведува неколку дена, по можност четири дена, а можеби и седум, не е штетен. За тоа време, може да изгубите три до четири килограми“.

Две чинии овошје и зеленчук + потаж
Нутриционистката зборува и за тоа како всушност треба да изгледа тоа дневно мени, со кое ќе се прочистиме и ќе изгубиме тежина.
„Најдобро е да се јадат четири различни чинии, т.е. консумирајте различна храна четири пати, по можност две чинии овошје и две чинии зеленчук. Важно е да има сè што е разновидно. Целиот сезонски зеленчук е всушност одличен, особено младата зелка затоа што е лековита. Таа ќе го залекува целиот наш дигестивен тракт, и цревата и желудникот. Тоа е особено препорачано сега, по премногу маснотии и протеини“.

Бранка Мирковиќ, исто така, вели дека најдобро е овошјето да биде свежо, затоа – одете на пазар или кај вашата баба во селото. Сепак, може да биде и од замрзнувач.
„Боровинките се одлични за пролетна детоксикација, дури и ако не ги сметате за свежи. И ако се замрзнати, тие ќе имаат одличен ефект врз дигестивниот систем и ќе ги исфрлат токсините од телото.

Можеби малку месо
„Исто така, ако земете чинија овошје, а потоа и чинија зеленчук, треба да додадете малку протеини, но лесни, на пример, козјо сирење, што е извонредно. Во ред е да земете парче посно месо, на пример, пилешко, од мисирка, бела морска риба“, вели нутриционистката Бранка Мирковиќ.

Таа исто така вели дека чорбите се препорачуваат, но ако се подготвуваат правилно – да се пасираат и да се готват на температура до 80 степени.
Со овие здрави и корисни совети, ќе се ослободиме од маснотиите од телото, но ќе достигнеме и витка линија и ќе бидеме подготвени за летната облека.

©EKRAN.MK Вестите на интернет страницата на редакцијата ЕКРАН.мк може да се користат исклучиво за лично информирање. Без писмена дозвола од ЕКРАН или посебен договор, не е дозволено превземање, користење или реемитување на вестите, во спротивно ќе уследи фактурирање на име „плагијат“ во вредност од 20.000 денари.

Видете следно

(ФОТО) Во најубавиот европски воз, сите ги исклучуваат телефоните

Возењето со најлуксузниот воз во Европа трае осум часа, почетна точка е Цермат, последна Св. …