(ФОТО) Го трансформирала своето тело за 12. месеци: Ова се нејзините совети!

1. Внаесувајте помалку калории на ден отколку што трошите: Важно е да не се надминува препорачаниот дневен внес на калории во текот на денот, дури е пожелно тоа да биде дефицит за време на периодите на слабеење.

2. Движете се повеќе и континуирано: Ова е добар начин да согорувате калории и да го вратите тонусот на вашата кожа.

3. Следете го вашиот напредок: Фотографирајте се „пред и потоа“ за да можете да видите колку напредувате.

4. Прифатете дека е потребно време за слабеење: Резултатите нема да се видат преку ноќ, потребно е време и конзистентност.

5. Не плашете се од застој во слабеењето: Продолжете да бидете доследни, килограмите дефинитивно ќе се намалат.

6. Јадете повеќе интегрална храна: Му ги дава на организмот потребните хранливи материи и повеќе енергија.

7. Спијте повеќе: За вашето тело да има доволно енергија и побрзо да ги намали масните наслаги, потребно е да си дозволите квалитетен сон.

8. Обидете се да го намалите стресот: Само здрав ум може да ви помогне да се стремите да имате здраво тело.

9. Ангажирајте професионалец: Ако не можете сами, не двоумете се да побарате стручна помош за да некој може да ви напише пеограма на исхрана и програма за вежбање.

Фото: Принтскрин/Instagram

©EKRAN.MK Вестите на интернет страницата на редакцијата ЕКРАН.мк може да се користат исклучиво за лично информирање. Без писмена дозвола од ЕКРАН или посебен договор, не е дозволено превземање, користење или реемитување на вестите, во спротивно ќе уследи фактурирање на име „плагијат“ во вредност од 20.000 денари.

Видете следно

Заборавете на СКАПИ ТРЕТМАНИ: Еве кои намирници го БРИШАТ ЦЕЛУЛИТОТ!

Наместо скапи козметички третмани, подгответе се за костим за капење во последен момент со паметно …