12. намирници кои треба да се јадат за појадок – ако сакате да ослабнете

5. Грејп или грејпфрут
Грејпфрутот е нискокалорична храна богата со вода и растителни влакна. Истражувањата покажаа дека помага во процесот на слабеење, а свежиот грејпфрут е одличен додаток на смути и овошни салати.

6. Кафе
Кафето го забрзува метаболизмот и согорувањето на маснотиите, а долготрајната консумација на кафе помага во контролата на телесната тежина. Сепак, внимавајте да не претерувате со шеќер, млеко или крем за кафе.

7. Киви

Киви е уште едно овошје богато со растителни влакна, благодарение на што го намалува апетитот и го забрзува слабеењето. Ова зелено овошје делува и како природен лаксатив.

8. Зелен чај
Зелениот чај и неговите компоненти помагаат во согорувањето на мастите и калориите, што помага при слабеење. Постојат неколку начини да уживате во зелениот чај – можете да додадете исцеден лимон, малку мед, ѓумбир, нане …

©EKRAN.MK Вестите на интернет страницата на редакцијата ЕКРАН.мк може да се користат исклучиво за лично информирање. Без писмена дозвола од ЕКРАН или посебен договор, не е дозволено превземање, користење или реемитување на вестите, во спротивно ќе уследи фактурирање на име „плагијат“ во вредност од 20.000 денари.

Видете следно

(Рецепт) РУСИНКИТЕ СЕ КОЛНАТ ВО ОВОЈ НАПИТОК ЗА СЛАБЕЕЊЕ: Благодарение на него, тие се толку витки!

Само измешајте ги двете состојки и пијалокот е подготвен Русинките се познати по витката линија …