12. намирници кои треба да се јадат за појадок – ако сакате да ослабнете

Оброк кој е многу важен кога сакате да се храните здраво и да ослабнете е појадокот. Појадокот е многу важен оброк – може да ви го разубави или расипе денот, може да ги зголеми вашите желби за нездрава храна и да ве доведе до неуспех пред да започне денот.
Од друга страна, добар избор на храна може да ја изгасне желбата за нездрава храна, да ве одржи сити со часови и да ве мотивира да се држите до здравата исхрана за остатокот од денот.
Подолу е список на 12. здрави намирници што можете да ги јадете за појадок, што ќе бидат одлични сојузници во слабеењето. Кога размислувате колку е здодевна здравата исхрана и дека сè е секогаш исто, користете ја оваа листа.

1. Јајца
Јајцата се богати со протеини и докажано е дека го зголемуваат чувството на ситост, го намалуваат внесувањето храна подоцна во текот на денот и со тоа имаат корисен ефект врз слабеењето.

2. Никулци од пченица
Никулците од пченица се богати со растителни влакна, а истражувањата покажаа дека влакната од житарките го намалуваат апетитот и ризикот од зголемување на телесната тежина и го одржуваат стабилното ниво на шеќер во крвта.

3. Јогурт
Јогуртот е храна богата со протеини, исто така поврзана со намалување на гладот ​​и намален внес на храна.

4. Бобинки
Бобинки се богати со хранливи материи и влакна. Истражувањата покажаа дека јадењето на ова овошје може да помогне во намалување на внесот на калории и телесната тежина.

©EKRAN.MK Вестите на интернет страницата на редакцијата ЕКРАН.мк може да се користат исклучиво за лично информирање. Без писмена дозвола од ЕКРАН или посебен договор, не е дозволено превземање, користење или реемитување на вестите, во спротивно ќе уследи фактурирање на име „плагијат“ во вредност од 20.000 денари.

Видете следно

(МЕНИ) Ротационата диета, на доктор Катан, нов тренд во светот: Симнува половина килограм на ден!

Ротационата диета е дизајнирана пред повеќе од 50 години, но поради некоја причина повторно стана …