Намирница која го нарушува квалитетот на спиењето

Ако со часови се вртите во кревет и се обидувате да заспиете, а причината не е ниту кофеинот, ниту грижите што ве вознемируваат, експертите велат дека проблемите со спиењето можат да бидат предизвикани од вообичаената храна што ја користите секој ден – сол.
Студија на Европското ендокринолошко друштво покажала дека солената храна може значително да го продолжи времето што ни треба да заспиеме и може да предизвика почести ноќни будења и да го наруши спиењето.
Ова било прикажано кај учесниците кои јаделе солена храна пред спиење и кога конечно заспале, солената храна ја скратила РЕМ фазата на спиење и продолжила да се меша со спиењето, а кај некои предизвикувала кошмари.
„Оброците со висока количина на натриум што се јадат навечер можат да придонесат за различни нарушувања на спиењето, делумно затоа што го зголемуваат крвниот притисок и предизвикуваат задржување на течности“, објаснила д-р Сандра Дарлинг од Клиниката за спиење Кливленд.


Солта, додала таа, тоа предизвикува несоница или го нарушува квалитетот на сонот и може да предизвика почести будења и да придонесе за утринско чувство на замор.
„Освен што го нарушува варењето и го зголемува крвниот притисок, што прави да спиеме лошо, солената храна честопати предизвикува задржување на течности, што предизвикува мочниот меур да не буди почесто во текот на ноќта“, вели д-р Дарлинг.
Ова го покажале и учесниците во јапонската студија на Универзитетот во Нагасаки, кои откако го намалиле внесувањето сол од 11 на осум грама, поретко се буделе во текот на ноќта поради полн мочен меур, па го свеле на просек од два до три пати на 1,4.
„Честото ноќно мокрење не е невообичаено, особено кај постарите лица, и ова истражување покажува дека едноставна промена во навиките во исхраната може значително да го подобри квалитетот на животот“, вели д-р Томохиро Мацуо, кој ја доделил студијата за „Best Life“.


Тој советува солената храна, доколку не може да се отстрани од менито, да се јаде порано во текот на денот или најмалку три часа пред спиење, за да се избегне напрегање на дигестивниот систем во текот на ноќта, а д-р Брук Шелер не препорачува ваква храна после 19. часот.
„Го подигнува нивото на стрес хормонот, кортизол, кој има спротивен ефект од мелатонин, хормонот за спиење“, објаснил Шелер, кој препорачува да се избегнува пржена храна пред спиење.
„Храната богата со масти, како пржена и преработена храна, пополека патува низ дигестивниот систем отколку свежата храна, зеленчукот и протеините. Веднаш штом го гризете, дигестивниот систем започнува да работи и телото го ослободува хемискиот хистамин, што може да ве задржи будни“, вели д-р Шелер, додавајќи дека на дигестивниот систем му треба многу време да ја разработи масната и пржената храна, што исто така го нарушува нашиот сон.

©EKRAN.MK Вестите на интернет страницата на редакцијата ЕКРАН.мк може да се користат исклучиво за лично информирање. Без писмена дозвола од ЕКРАН или посебен договор, не е дозволено превземање, користење или реемитување на вестите, во спротивно ќе уследи фактурирање на име „плагијат“ во вредност од 20.000 денари.

Видете следно

(РЕЦЕПТ) Направете сами ваше универзално СРЕДСТВО ЗА ЧИСТЕЊЕ ФЛЕКИ: Потребни се три состојки!

Има сè повеќе производи за чистење кои можат да се направат од состојките што секогаш …