Трикови за сигурни резултати: Хранете се здраво а ефтино

3. Не мора да се грижите за јадење храна без маснотии и холестерол цело време. Доволно е да се запрашате за секој оброк каков беше претходниот. Ако сте имале нешто помрсно за ручек, не заборавајте да се погрижите за тоа за вечера.


4. Ако сте имале оброк, или целодневно високо калорично јадење, треба малку да забавите. Балансот е она што треба да го имате во предвид. Во овие случаи, внимавајте да не претерате со вкупниот внес на калории дневно.

5. Кога купувате намирници, добро разгледајте ги декларациите. Нема да верувате ниту колку шеќер консумираме секој ден. Сепак, постојат и намирници кои има или значително помалку шеќер, или воопшто немаат. Секогаш бирајте ги овие намирници, особено ако тие често се наоѓаат на вашето мени. Ова значително ќе го намали внесот на шеќер на месечно ниво.

©EKRAN.MK Вестите на интернет страницата на редакцијата ЕКРАН.мк може да се користат исклучиво за лично информирање. Без писмена дозвола од ЕКРАН или посебен договор, не е дозволено превземање, користење или реемитување на вестите, во спротивно ќе уследи фактурирање на име „плагијат“ во вредност од 20.000 денари.

Видете следно

(ФОТО) Славната тенисерка родила девојче и открила кое популарно име и го дала

Каролина Возниацки стана мајка. Поранешната данска тенисерка со нејзиниот сопруг и поранешна НБА sвезда Дејвид …