Маж (33) во Хрватска починал после вакцинирање со АстраЗенека – почнува истрага!

Маж во Хрватска починал 12. дена откако бил вакциниран со АстраЗенец, поради што Хрватската агенција за лекови (ХАЛМЕД) започна истрага.
Како што дознава Индекс.хр, починатиот човек е од Сисак и починал утрово во загрепскиот КБЦ Ребро. Тој бил вакциниран во Сисак, а сè уште не е познато дали станува збор за прва или втора доза.
ХАЛМЕД денес доби извештај за сомнителен несакан ефект со фатален исход. Агенцијата во моментов е во контакт со здравствената установа каде се случил случајот со цел што побрзо да ја достави целата медицинска документација врз основа на која може да се направи проценка на причинско-последичната врска.
Во извештајот се наведува тромбоцитопенија и крварење, а во тек е и обдукција.
„Во извештајот се наведува тромбоцитопенија и крварење, сепак, извештајот е многу сиромашна и не содржи документација за причините за смртта, како и за текот и развојот на настаните што доведоа до смрт“, рекле од ХАЛМЕД, кој очекува што е можно поскоро примање на бараната медицинска документација, вклучително и отпусно писмо, а потоа и извештај за обдукција.
„ХАЛМЕД и ХЗЈЗ ја започнаа проценката денес и оваа проценка ќе биде итно продолжена по приемот на бараната документација, како резултат на што ќе известуваме за резултатот од истрагата“, наведуваат од ХАЛМЕД.
Оваа пријава денес ќе биде испратена до ЕМА за да биде вклучена во тековната проценка, според ХАЛМЕД.

Извор: index.hr


Фото: Илустрација

©EKRAN.MK Вестите на интернет страницата на редакцијата ЕКРАН.мк може да се користат исклучиво за лично информирање. Без писмена дозвола од ЕКРАН или посебен договор, не е дозволено превземање, користење или реемитување на вестите, во спротивно ќе уследи фактурирање на име „плагијат“ во вредност од 20.000 денари.

Видете следно

ПАРТНЕРОТ ФЛЕРТУВА СО ВАШИТЕ ПРИЈАТЕЛКИ: Еве како да откриете дали се работи за МИКРО-ИЗМАМА

Иако сте во врска неколку месеци, сепак вашиот партнер се допишува со поранешната девојка на …